Mizyan palauteketju

Hyvä ja huono palaute kaupankäynnistä.

Valvoja: Moderaattorit

Alueen säännöt
HUOM! Muistattehan, että osio on tarkoitettu vain foorumilla käytyjen kauppojen palautteita varten. Lisää tietoa löytyy sääntöjen kohdasta 9.7. Terveisin, YP
Vastaa Viestiin
Avatar
mizya
Viestit: 1249
Liittynyt: 31 Toukokuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä
Palaute: viewtopic.php?t=3625
Viesti:

Mizyan palauteketju

Viesti Kirjoittaja mizya »

Juu, eli jos olet joissain merkeissä kanssani asioinut, niin tänne vaan palautetta. (:

Avatar
Elina
Viestit: 2277
Liittynyt: 02 Elokuu 2005
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elina »

Mizyalta vaatetta tilatessani hän vahingossa laittoi liian vähän postimerkkejä kuoreen, jolloin miun piti lunastaa kuori itse - Mizya kuitenkin maksoi minulle tuon lunastussumman takaisin ja pahoitteli asiaa, eli hoiti sen homman kotiin ^^ Hyvä, luotettava myyjä, jonka tuotteet vastaavat kuvauksiaan. Suosittelen!
Kiireinen nukketäti <3

Instagram -- Facebook

Avatar
seshi
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Lokakuu 2006
Paikkakunta: Helsinki/Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja seshi »

Olen Mizyalta vaatteita ostanut, enkä voi muuta kuin antaa hänelle positiivista palautetta <3

Mizyan kanssa on mukavaa tehdä kauppoja, kun asiat hoituvat nopeasti ja asiallisesti. Tuotteet ovat aina olleet sitä mitä luvataan ja toimitus on todella nopeaa. Pelkkää hyvää sanottavaa Mizyasta siis <3 Suosittelen.
Dorian [BF Niky] ~ Maple [DZ Shoyo] ~ Tesla [Kiddelf An]
Palauteketjuni | Livejournalini

Avatar
laventeli
Viestit: 365
Liittynyt: 21 Heinäkuu 2005

Viesti Kirjoittaja laventeli »

Olen asioinut usein Mizyan kanssa ja hänen kanssaan kaupat ovat aina sujuneet ripeästi ja moitteettomasti :) Isoa plussaa vain täältäkin!

Jeni
Viestit: 32
Liittynyt: 14 Heinäkuu 2006
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Jeni »

Ostin Mizyalta kengät, tulivat hyvin pakattuina ja nopeasti. ^-^ Olivat hyvässä kunnossa ja sellaiset mitä luvattiin. Eli minulla on antaa vain positiivista palautetta. ^^

Suosittelen. :3
DOD U - Ryuichi

Avatar
Yume
Viestit: 451
Liittynyt: 19 Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Aberdeen/Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Yume »

Ostin Mizyalta kengät, tulivat nopeasti ja hyvin pakattuna. Posiitivista palautetta hyvälle myyjälle!
Iiris - AL Lusis (sl mod), Siiri - AL L-bi ♀, Tuikku - OD So Ui Vamp, Mai - AL Lusis (fp only), Saga(?) - AL Lusis (sl, fp only)

LJ | Hartsikanta | Flickr

Avatar
Sleepy doll
Viestit: 456
Liittynyt: 30 Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Suomi, pk-seutu

Viesti Kirjoittaja Sleepy doll »

Itse olen asioinut Mizyan kanssa myyjänä, ja hänen kanssaan oli ilo asioida. Kommunikaatio toimi, maksaminen tapahtui ripeästi, ja hän oli myös todella kärsivällinen viivästyksestä, joka johtui teknisistä ongelmista minun puoleltani (nettini päätti lakata toimimasta). Kiitos =^~^=
Meme(DZ X-3)Dalarion(CP CountVerreBreakaway) Hummingbird(VolksF-16)Lumikide(DoD Si) Michael(DZ Anniversary Yi)Kuunhohde(BC Elfver2 MistyBlueKumi) Adrien(AR Diana boy)Teriance(CP NaNuRi07) Miron(DK Kiss)Arius(DZ Wing mod) Kaunokainen(DZ Fox)Kipinä(DZ Leo) Simpukka(VolksF-03mod)D16(BB BlueElfkin) Bridget(DZ Kimi boy)Hattara(DZ Luna) Saniaistassu(DZ Fox girl)Daelon(DZ Aaron2) Falcata(Soom Glati)Ksifos(Soom R.Bygg) Aidenn(Soom Alk)Echinopsis(DZ ChristmasBabyC) Kharion(Luts D.Commander ofBlueKnights Abadon)Cheshire-Kisuli(Pipos BabyCheshireMintyHoney) Cheshire-Misuli(Pipos BabyCheshireMintyNaughty)

Avatar
Tsuki
Viestit: 461
Liittynyt: 11 Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki/Southampton
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tsuki »

Olen ostanut Mizyalta vaatetta monesti ja joka kerta on yhteydenpito toiminut nopeaa ja tavaratkin saapuneet hyvin pakattuina.
Suosittelen ^^~
Kotona: Aya - CP DES// Tori - DM Torrie// Vanamo - Volks Kurumi// Hisa - Volks Lorina //Freya - Lillycat Cerisedolls Ellana// Yuiko - Unoa Elder Ange // Mili - Soom Picro

+ Hartsikanta + Tsukifly blogi + Etsy

Avatar
Point
Viestit: 1607
Liittynyt: 08 Tammikuu 2007

Viesti Kirjoittaja Point »

Olen käynyt kauppaa Mizyan kanssa monasti eli siis ostanut häneltä tavaraa ja kaupankäynti on sujunut loistavasti tämän mukavan myyjän kanssa. Tavarat tulevat nopeasti sovitussa aikataulussa ja hyvin pakattuina. Suosittelen ehdottomasti!

Avatar
shamp
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Lokakuu 2005
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shamp »

Olen ostanut Mizyalta omatekoiset sukat ja en kyllä huomaa niissä mitään eroa kaupan vastaaviin, ovat niin hyvää jälkeä. Kommunikointi oli sujuvaa ja paketti saapui turvallisesti perille. Positiivisia kokemuksia siis!
Kuva Kuva

Avatar
Letizia
Viestit: 698
Liittynyt: 17 Elokuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Letizia »

Ostin Mizyalta kerran lasisilmät, jotka kuitenkin valitettavasti rikkoutuivat postissa. Tämä oli tietysti harmillista, mutta Mizya palautti heti maksamani rahat.

Toisella kertaa hän osti minulta silmät, ja maksoi ne nopeasti. Luotettava kauppakumppani.

Avatar
Yume
Viestit: 451
Liittynyt: 19 Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Aberdeen/Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Yume »

Mizya osti minulta hatun, tosi nopea maksu ja mukava ostaja! Kiitän, ruusuja.
Iiris - AL Lusis (sl mod), Siiri - AL L-bi ♀, Tuikku - OD So Ui Vamp, Mai - AL Lusis (fp only), Saga(?) - AL Lusis (sl, fp only)

LJ | Hartsikanta | Flickr

Avatar
Tuttifrutti-Ananas
Viestit: 37
Liittynyt: 04 Syyskuu 2007
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Tuttifrutti-Ananas »

Ostin Mizyalta silmät. Kaikki sujui oikein mukavasti. :)
Kuva - Nadia

Avatar
Mort
Viestit: 703
Liittynyt: 24 Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Mort »

Simmut hältä ostin, ja kaikki sujui sutjakasti, kommunikaatiota ja postitusta myöten~ <3
*lonkeroruususia*
.Entinen Mortifera.
Tumblr | Palaute

Avatar
Saber
Viestit: 69
Liittynyt: 15 Marraskuu 2007
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Saber »

Ostin Mizyalta peruukin, ja kaikki sujui loistavasti. Mizya vastasi viesteihin nopeasti ja vaikutti kohteliaalta. Tavara saapui nopeasti perille. Plussaa!

Avatar
Point
Viestit: 1607
Liittynyt: 08 Tammikuu 2007

Viesti Kirjoittaja Point »

Taas yksi kivasti onnistunut kauppa Mizyan kanssa. Farkut saapuivat nopsakkaan ja ovat mainiot!

Avatar
Yume
Viestit: 451
Liittynyt: 19 Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Aberdeen/Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Yume »

Kaulaliina saapui, kiitos! <3 Tosi mukava kaupankäyntikumppani. :)
Iiris - AL Lusis (sl mod), Siiri - AL L-bi ♀, Tuikku - OD So Ui Vamp, Mai - AL Lusis (fp only), Saga(?) - AL Lusis (sl, fp only)

LJ | Hartsikanta | Flickr

Avatar
Peippo
Viestit: 697
Liittynyt: 25 Maaliskuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Peippo »

Ostin Mizyalta paidan ja se saapui nopeasti perille, kauniina ja ihanana. ^^
Kiitokset hyvistä kaupoista. Suosittelen muillekin.
++++
Palaute - Hartsikanta - Kaupankäynti

Yasuami | Haru | Zhedi | Amato | Hulda

Avatar
Summoner
Viestit: 680
Liittynyt: 21 Elokuu 2007

Viesti Kirjoittaja Summoner »

Ostin Mizyalta mekon, yhteydenpito oli sujuvaa ja mekko tuli supernopeasti perille. Suosittelen muillekin.
Hartsikantani Palaute
Shinryu-Soom Sphaler * Nanalii-Soom Afi * *Felidae-Iplehouse Luna Tamer *Sira-Soom Clozel *Miriam-DMD Priscilla

Avatar
Hunajasieni
Viestit: 2430
Liittynyt: 24 Lokakuu 2005
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hunajasieni »

Täältä yksi ylistys lisää! ^^ Ostin Mizyalta vaatesetin ja tulivat perille supernopeasti! Kiitos vielä oikein paljon!
:kukka:
Nuket ei koskaan lopu, ei vaikka uskottelisi mitä... ♥ ^___^
Jos haluat palautteen niin jätä miulle palaute, jätän ketjun mukaan vastapalautteet halukkaille. (On niin paljon niin siksi näin.)
Kauppa - ei enää tilausjaksoja!

Blogi | Tilaustyöt | Kaikki myytävät | Palaute

Vastaa Viestiin