Akichi Renin palikkapeloite

Hyvä ja huono palaute kaupankäynnistä.

Valvoja: Moderaattorit

Alueen säännöt
HUOM! Muistattehan, että osio on tarkoitettu vain foorumilla käytyjen kauppojen palautteita varten. Lisää tietoa löytyy sääntöjen kohdasta 9.7. Terveisin, YP
Avatar
Akichi Ren
Viestit: 850
Liittynyt: 31 Joulukuu 2005
Paikkakunta: Hollola

Akichi Renin palikkapeloite

Viesti Kirjoittaja Akichi Ren »

Eli homma lienee selkeä. Risut ja ruusut otetaan molemmat mielellään vastaan. ^__^

Olen myös hoitanut seuraavia kimppoja (aiemmalla nickilläni Shiranami):
Dollmore - Lokakuu 2007 (~20 osallistujaa)
Soom - Elokuu 2007 (alle kymmenen osallistujaa)
Mohairwig - Heinäkuu 2007 (alle kymmenen osallistujaa)
Dollmore - Helmikuu 2007 (~20 osallistujaa)
Thinkpink - Joulukuu 2007
Thinkpink - Joulukuu 2008
Dollmore - Elokuu 2010
Dollzone - Elokuu 2010

Ja toiminut Paypalin vinguttajana useille käyttäjille ja muutamassa kimpassa. :wink:
Saa kysyä toistekin, jos uskaltaa. :twisted:

Mokia saattaa sattua miut tuntien, mutta mottona on että mokat korjataan ja asiat hoidetaan asiallisesti loppuun asti. \o/


Ja isot kiitokset vielä kaikille palautteen antajille! <3
Viimeksi muokannut Akichi Ren, Ti 26 Marras 2013 03:35. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Kuva
.: Khan :: Seba :: Vincent :: Taki (滝) :: Mine (峰) :: Sawa (澤) :: Pope :: Ernest :: Romi (露水) :.
°~° Palautteet °~° Blogi °~° Piirrustukset °~° Aiemmin nickillä Shiranami.

Avatar
erli
Viestit: 444
Liittynyt: 17 Marraskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja erli »

Olen osallistunut pariin Shiran järjestämään kimppaan ja molemmat sujuivat asiallisesti, selkeästi ja ajallaan ^^ Ei mitään ongelmia ja tavarat tulivat aina hyvässä kunnossa hyvin pakattuina kotiin.

Plussaa siis minulta : D

Avatar
Point
Viestit: 1607
Liittynyt: 08 Tammikuu 2007

Viesti Kirjoittaja Point »

Olen osallistunut Shiran upeasti järjestettyihin kimppoihin useamman kerran. Shiralla on homma niin hallussa, että ei paremmasta väliä. Hän tiedottaa kaupan eri vaiheista ja hoitaa kaiken mallikkaasti !
Mutta suurin kiitos Shiranamille minun ekan nuken oston hoitamisesta (+ muidenkin PayPalia tarvitsevien ostojen), hän kärsivällisesti vastaili innokkaan uuden harrastajan kyselyihin, joilla pommitin hänen postilaatikon varmaan pullolleen :)
Sylillinen ruusuja Shiralle Pointilta <3

Avatar
Uninu
Viestit: 1809
Liittynyt: 07 Marraskuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Uninu »

Ruusuja täältäkin. Kimpat ovat sujuneet hyvin ja mallikelpoisen oloisesti.

Avatar
Elina
Viestit: 2277
Liittynyt: 02 Elokuu 2005
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elina »

Shiranamin kanssa tullut kaikenmoista säädettyä, enkä nyt muista että koskaan olisi ongelmia ollut, ja kaikesta on kyetty sopimaan. Peukku!
Kiireinen nukketäti <3

Instagram -- Facebook

Avatar
Hupe
Viestit: 706
Liittynyt: 05 Joulukuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hupe »

Shiran viimeisimpään SOOM kimppaan osallistuin. Kuten sanottu, tilauksen statusta päivitettiin ahkerasti, jolloin ei koskaan tarvinnut miettiä "missähän meidän tilaus on" ym. Postitus hoitui älyttömän nopeasti ja mutkattomasti. Pelkkää plussaa minulta!

Avatar
Taikatuuli
Viestit: 550
Liittynyt: 12 Syyskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Taikatuuli »

Olen osallistunut Shiranamin järjestämään kimppatilaukseen.
Tilauksen vaiheista ilmoitettiin kaikille käyttäjille erittäin ahkerasti, ja sen ylläpidosta pidettiin jatkuvaa huolta.
Tilaamani tavarat saapuivat minulle turvallisesti ja luotettavasti ilman viivytyksiä.

+++
Metatron/Deus/Aslan/Athos/Aramis/Porthos/Korppi/Friitu/Ceinwen/Amos/Reginhard/Haimo/Oberon/Keijukuningas/Kukkaiskeiju/Ruusu/Puck/Kyne/DeerB/DeerG/Lyuben/Jänis/WhiteRabbit/Miro/Ai/Jirí/Jäger/rva Possunen/Neptune/Leinikki/Lulubelle/Lempi/Staro/Flemeth/Mithra/Lonker/Lääkärinna/Riddare/Cham/Canelé/Ikkapuu/Lulu/HugoHunk/Qi/PoePoe/

Avatar
rithrin
Viestit: 146
Liittynyt: 25 Syyskuu 2005
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rithrin »

Olen ostellut Shiranamilta tavaraa ja ainakin minun osaltani koen, että kaupat on tehty yhteisymmärryksessä. Oikein tyytyväinen! :3

Olemme ehkä muutenkin värkänneet jotain kauppajuttuja mutten kyllä enää muista ._.;;

Avatar
Point
Viestit: 1607
Liittynyt: 08 Tammikuu 2007

Viesti Kirjoittaja Point »

Ostin Shiralta kivat kenkulit, jotka saapuivat huolellisesti pakattuna ja nätteinä. Kiitusta!

Avatar
Letizia
Viestit: 698
Liittynyt: 17 Elokuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Letizia »

Ostin tässä jokin aika sitten kaksi paria silmiä Shiranamilta. Hän lähetti ne nopeasti, ja kaupanteko sujui muutenkin mallikkaasti.

Avatar
mizya
Viestit: 1249
Liittynyt: 31 Toukokuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä
Palaute: viewtopic.php?t=3625
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mizya »

Myin Shiralle kantolaukun, kommunikaatio oli mutkatonta ja maksu tapahtui sujuvasti ja nopeasti.

Olen myös ollut Shiran järjestämässä Dollmore kimpassa, joka sekin sujui mallikkaasti. Missään vaiheessa ei ollut epäselvyyksiä ja tavarat saapuivat nopeasti.

Plussaa täältä!

Avatar
Hunajasieni
Viestit: 2430
Liittynyt: 24 Lokakuu 2005
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hunajasieni »

Shira myi krääsää ja tavara tuli sovitusti perille. Pelkkää plussaa. Ruusu sinulle~
Nuket ei koskaan lopu, ei vaikka uskottelisi mitä... ♥ ^___^
Jos haluat palautteen niin jätä miulle palaute, jätän ketjun mukaan vastapalautteet halukkaille. (On niin paljon niin siksi näin.)
Kauppa - ei enää tilausjaksoja!

Blogi | Tilaustyöt | Kaikki myytävät | Palaute

Avatar
Shire
Viestit: 294
Liittynyt: 10 Maaliskuu 2007
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Shire »

Osallistuin Shiranamin Dollmore kimppaan ja kaikki sujui ongelmitta.
Ostamani tuotteet tulivat nopeasti ja hyvin pakattuina kotiin.
Suosittelen. :bueno:
Keiko - Elfdoll Sooah
Lethe - Domuya Fin

Jos Shirellä olisi paaaljon rahaa:
Valmont: Soom Spinel / Tora: Iplehouse Baron / Soen: Glorydoll Karin/ Styxia: Luts Senior Delf Anette / Acheron: Luts KD Bory

Muutoksia sattuu ja tapahtuu.

Avatar
Meimei
Viestit: 402
Liittynyt: 14 Syyskuu 2007
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meimei »

Osallistuin Shiranamin järjestämään Dollmore kimppaan.
Yhteydenpito oli nopeaa ja ystävällistä kaikilla tavoin. Jaksoi myös vastata aloittelijamaisiin kysymyksiinikin ^^ Ja noh, kaikki vaan yksinkertaisesti toimi. Eli pelkkää plussaa täältä~
Ja kiitos vielä kimpasta : )
Tora, Misae, Kuro, Chiara
Toivottavasti joskus: Puchi

Avatar
Peippo
Viestit: 697
Liittynyt: 25 Maaliskuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Peippo »

Olin mukana Shiranamin Dollmore-kimpassa ja täältä päästä tulee vain positiivista palautetta. Tiedonkulku oli nopeaa, Shira piti osanottajat hyvin informoituina kaiken aikaa ja kertoi uusista käänteistä vikkelään.
Myös tavarat tulivat nopeasti ja hyvin pakattuina perille.
Asiallista ja ammattimaista toimintaa. ++++
Palaute - Hartsikanta - Kaupankäynti

Yasuami | Haru | Zhedi | Amato | Hulda

Avatar
Point
Viestit: 1607
Liittynyt: 08 Tammikuu 2007

Viesti Kirjoittaja Point »

Samoin minä Shiranamin Dollmore kimpassa ja kaikki hoitui tuttuun ja laadukkaaseen tapaan. Kimppalaiset pidettiin loistavasti ajan tasalla (minusta on aina kiva tietää, missä vaiheessa kimppa on ja Shira hoiti tiedot eteenpäin heti). Olet kyllä ihana tyyppi, kun jaksat järjestellä näitä työläitä kimppoja <3

Avatar
Rafael
Viestit: 754
Liittynyt: 30 Maaliskuu 2007

Viesti Kirjoittaja Rafael »

Osallistuin Shiranamin lokakuun Dollmore-kimppaan. Informaatio pelasi ja tavarat tulivat perille, suostui siihenkin, että kaveri haki tavarat ja hän sumpli ne sitten eteenpäin minulle : D
Joustava ja mukava kimpanjärjestäjä. Plussaa minulta.

○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○
palaute

Avatar
Shuszgeh
Viestit: 699
Liittynyt: 23 Syyskuu 2007
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shuszgeh »

Simmut tuli nätisti ja hyvin pakattuna perille kortin kera, plussaa vain!

Avatar
Azugi
Viestit: 129
Liittynyt: 13 Syyskuu 2007

Viesti Kirjoittaja Azugi »

Point vei jalat suustani.
Minäkin olin varsin tyytyväinen Dollmore kimppaan, ja tilaamani tuote tuli nopeasti kotiin saakka (: Plussaa siis minultakin.
Damaes - DZ Mo~ Haru - KD Woori

"Eikö se riitä, vielä pakahtuvat tunteesi monta kertaa rikkinäisen kauneuden edessä"

Avatar
karmacode
Viestit: 169
Liittynyt: 21 Elokuu 2007
Paikkakunta: Jyväskylä/Orivesi

Viesti Kirjoittaja karmacode »

Ostin silmät ja vaikka vähän kestikin, niin kyllä ne sieltä lopulta sitten tulivatkin ja nyt kun näin ne vielä livenäkin niin varmistui että tein hyvät kaupat. Suosittelen.
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
Home: // Sky ~ Dollzone Mo // Lysithea ~ Dollzone Feilian //
For glory, for honour. I will fight to the bitter end.

Vastaa Viestiin