Hunajasienen palauteketju

Hyvä ja huono palaute kaupankäynnistä.

Valvoja: Moderaattorit

Alueen säännöt
HUOM! Muistattehan, että osio on tarkoitettu vain foorumilla käytyjen kauppojen palautteita varten. Lisää tietoa löytyy sääntöjen kohdasta 9.7. Terveisin, YP
Vastaa Viestiin
Avatar
Hunajasieni
Viestit: 2430
Liittynyt: 24 Lokakuu 2005
Viesti:

Hunajasienen palauteketju

Viesti Kirjoittaja Hunajasieni »

Jos olet asioinut kanssani niin olisitko ystävällinen ja jättäisit palautteen tänne. Kiitos! ^___^

~Hunaja

ps: Potkaiskaa jos olen unohtanut antaa vastapalautteen! :o

pps. Jätän palautteen yleensä tämän ketjun perusteella kun mulla on niin monta kauppaa aina kesken enkä aina muista jättää palautetta kauppojen päättymisestä. Eli jos haluat palautteen niin kun olet jättänyt mulle palautteen niin käyn aina sitä kautta jättämässä palautteen jos en vielä ole. (Tietysti asiasta voi yksätäkin.)
Viimeksi muokannut Hunajasieni, To 08 Huhti 2010 14:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nuket ei koskaan lopu, ei vaikka uskottelisi mitä... ♥ ^___^
Jos haluat palautteen niin jätä miulle palaute, jätän ketjun mukaan vastapalautteet halukkaille. (On niin paljon niin siksi näin.)
Kauppa - ei enää tilausjaksoja!

Blogi | Tilaustyöt | Kaikki myytävät | Palaute

Avatar
Akichi Ren
Viestit: 850
Liittynyt: 31 Joulukuu 2005
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Akichi Ren »

Hunaja osti miulta krääsää ja maksoi erittäin nopeasti ja antoi oikein joustavasti ja ymmärtäväisesti aikaa postitella tavarat, mistä ansaitsee isot kiitokset. Eli pelkkää plussaa täältä! \o/
Kuva
.: Khan :: Seba :: Vincent :: Taki (滝) :: Mine (峰) :: Sawa (澤) :: Pope :: Ernest :: Romi (露水) :.
°~° Palautteet °~° Blogi °~° Piirrustukset °~° Aiemmin nickillä Shiranami.

Avatar
Deen
Viestit: 572
Liittynyt: 02 Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Deen »

Hunaja osti minulta silmät ja maksoi ne ajallaan. Asiointi oli sujuvaa. :)

Avatar
Akito
Viestit: 877
Liittynyt: 01 Joulukuu 2006
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Akito »

kauppasi minulle hautedoll lehteä joka tuli maksamisen jälkeen nopeasti ja oli hyvässä kunnossa ^^ Pelkkää plussaa

Avatar
Hupe
Viestit: 706
Liittynyt: 05 Joulukuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hupe »

Ostin Hunajalta kengät, sukat ja peruukin. Tavarat postitettiin jo ennenkun ehdin mitään maksella ja tästä suuret kiitokset! Kaupat sujuivat aivan mainiosti, pelkkää plussaa siis täältä! <3

Avatar
Lae
Viestit: 403
Liittynyt: 23 Helmikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Lae »

Hunajasieni teki minulle tilauksesta hupparin ja olen kaikin puolin tyytyväinen. :)

Avatar
Lunaticz
Viestit: 832
Liittynyt: 27 Toukokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Lunaticz »

Ostin Hunajalta peruukin. Se oli juuri kuvan mukainen ja saapui hyvin pakattuna nopeasti. ^_^
~Korpikuusen kannon alla on mörrimöykyn kolo~
Hartsikanta | Palaute | Flickr | Tumblr

Avatar
Sham
Viestit: 469
Liittynyt: 15 Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sham »

Hunaja teki tilaustyönä nukelleni vaatteita. Kaikki meni oikein hyvin, tyttö sai sopivat ja siististi tehdyt vaatteet jotka valmistuivat nopeammin kuin odotin. Eipä oikeastaan ole mitään negatiivista sanottavaa. Ruusuja siis. ^^

Avatar
Maria
Viestit: 382
Liittynyt: 21 Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Maria »

Hunaja osti minulta kahdet kappaleet silmiä, ja kauppa sujui loistavasti. Kiitos ja suuret suositukset! :-)
Jemima (Volks F-01) & Mai (Narae 40S)
Haaveissa: MiniFee Celine, Minisup Haru & Supia Hael

Avatar
shamp
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Lokakuu 2005
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shamp »

Tilattiin Huniksen kanssa nukkeroinaa Ebaysta ja kaikki sujui oikein mukavasti ja nopsaan. :3 Paketti kolahti tänään luukusta ja siellä oli kaikki mitä pitkikin. Positiivista palautetta ja rabua siis minulta! <3
Kuva Kuva

Avatar
Deen
Viestit: 572
Liittynyt: 02 Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Deen »

Ostin kengät ja ne tulivat perille hyvässä kunnossa ja olivat sitä, mitä luvattiin. :)

Avatar
Tomodachi
Viestit: 1002
Liittynyt: 08 Heinäkuu 2007
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tomodachi »

Hunajasieni otti hoitaakseen Dollzone-kimpan, johon osallistuin, ja kaikki sujui kuin rasvattu, as always <3 Ruusuja kimppunen sinulle!
Tomon Forgotten Realms-kansa : Luinithin, Alfirin, Rhylaun, Veszraen, Brynja, Myrna, Loumi, Gunvald, Emèriel, Laurëas, Ninian, Fenna, Moa, Erydis, Faethorn, Usha,Gisla
Tulossa: Geir, Nolia, Elenna, Rhona

Avatar
an-Aiy
Viestit: 179
Liittynyt: 18 Joulukuu 2006
Paikkakunta: uk / fi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja an-Aiy »

Pelkkää plussaa annetaan palautteena tälle tytölle~~
Hunajasienen kanssa on todella mukava keskustella ja kaupankäyntiin voin suositella ehdottomasti. :3
Maksut sujuivat ripeään. Kiitos paljon. ^-^

Avatar
Hupe
Viestit: 706
Liittynyt: 05 Joulukuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hupe »

Osallistuin Hunajan järjestämään kimppaan. Informaatio pelasi parhaimmalla mahdollisella tavalla (ainakin minun osaltani). Postituskin kävi pikapikaa ja tavarat olivat minulla heti seuraavana päivänä erittäin hyvin pakattuina :)

Hupelta kasa ruusuja hyvin onnistuneen kimppatilauksen hoidosta! :)

Avatar
Letizia
Viestit: 698
Liittynyt: 17 Elokuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Letizia »

Osallistuin Hunajasienen järjestämään kimppatilaukseen. Tilaus hoitui järjestelmällisesti, ja Hunaja piti osallistujat ajan tasalla. Tilaamani jalkapalaset tulivat turvallisesti perille. :) Kiitokset.

Avatar
Summoner
Viestit: 680
Liittynyt: 21 Elokuu 2007

Viesti Kirjoittaja Summoner »

Hunajasieni teki minulle tilauksestani mekon, oikein nätin ja keskustelu sujui mukavasti. Pelkkää plussaa minulta.
Hartsikantani Palaute
Shinryu-Soom Sphaler * Nanalii-Soom Afi * *Felidae-Iplehouse Luna Tamer *Sira-Soom Clozel *Miriam-DMD Priscilla

Avatar
Temerice
Viestit: 419
Liittynyt: 07 Elokuu 2007
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Temerice »

Osallistuin Hunajasienen järkkäämään kimppatilaukseen.
Kaikki sujui parhaalla mahdollisella tavalla ja tilaamani tavarat tulivat hyvin pakattuina perille <3
Kiitokset~ *viskelee ruusuja Hunajalle*
Good day to cross a river.

At home: Neme ¤ Ruska ¤ Pieni
Haaveissa: Kuura // Reina

Avatar
Meimei
Viestit: 402
Liittynyt: 14 Syyskuu 2007
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meimei »

Ruusuja~
Paita tuli ihanassa kirjekuoressa nopsasti perille ja oli juuri sellainen kuin halusinkin. Yhteydenpito oli nopeaa ja helppoa.
Kiitos! : )
Tora, Misae, Kuro, Chiara
Toivottavasti joskus: Puchi

Avatar
Roikku
Viestit: 292
Liittynyt: 05 Marraskuu 2006
Paikkakunta: Fredrikshamn

Viesti Kirjoittaja Roikku »

Hunaja osti minulta silimät. Sain maksun tilille heti ja yhteyden pito oli muutenkin todella toimivaa.
Erittäin miellyttävä kauppakumppani, kuten itse sanoi, ei jätä asioita "roikkumaan" ( :lol: ).

Avatar
Sham
Viestit: 469
Liittynyt: 15 Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Oulu

Re: Hunajasienen palauteketju

Viesti Kirjoittaja Sham »

Hunaja teki nukelleni tilauksesta peruukin. Jälleen ei valittamista, kaikki meni oikein hyvin ^^

Vastaa Viestiin