Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Hyvä ja huono palaute kaupankäynnistä.

Valvoja: Moderaattorit

Alueen säännöt
HUOM! Muistattehan, että osio on tarkoitettu vain foorumilla käytyjen kauppojen palautteita varten. Lisää tietoa löytyy sääntöjen kohdasta 9.7. Terveisin, YP
Avatar
Dordi
Viestit: 390
Liittynyt: 06 Kesäkuu 2008
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Dordi »

Dollstol saa nyt kasan plussaa täältäpäin! :punainenkukka:

Elikkäs tilasimme xpL:n kanssa yhdessä kaksi nukkea tuolta ja aivan mahtava asiakaspalvelu kyseisellä firmalla! <3
+ vastaukset sähköposteihini tulivat aina vuorokauden sisään (ja lähettelin tosiaan varmaan kymmenisen viestiä ja aina vastaus oli yhtä nopea!)
+ todella ystävällinen ja avulias viestittely, kyselin kaikenlaista ja sain aina selkeät ja todella ystävälliset vastaukset, usein jopa hieman ylimääräistäkin tietoa kysymääni liittyen
+ nuket saapuivat noin kuukauden kuluttua tilauksen teosta, joten tulivat ihan Dollstolin arvioiman aikataulun mukaan (tästä huolimatta Dollstol pahoitteli, että nukkejen teossa oli kestänyt niin kauan...)
+ todella hyvin pakattu, ja vieläpä hurjan söpöt pehmusteet ^^
+ molemmille nukeille tuli omat extralahjat

Avatar
Tiazara
Viestit: 1552
Liittynyt: 13 Huhtikuu 2010
Paikkakunta: Tampere

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Tiazara »

Fairyland, kaksi erillistä nukketilausta, annan palautteet kerralla kun oli about kuukaus tai toinen välissä vain.

Tilaus 1

+ Vastasivat nopeasti ennen tilausta laittamiini kysymyksiin nukesta, eikä tarvitse pelätä engrishiä, koska englanti on hyvää sillä heillä on ilmeisesti ihan omat työntekijät siellä englantia tulkkaamassa tai jotain
+ Tilaus ja maksu sujui vaivattomasti, selkeät nettisivut
+ Postarit ilmaiset yli 600usd tilauksessa
+ Nukke saapui oletetun ajan mukaisesti, ellei jopa hieman aikaisemmin ajatellen että mitä yleensä kyseisellä firmalla menee nukkejen valmistuksessa ja toimituksessa, myös Winter Event oli tuloillaan
+ Nuken pakkaus oli erittäin siisti ja nukkeystävällinen sekä kestää varmasti rajumpaakin kuljetusta, sisältää myös manuaalin eli käyttöohjeen nukkeen
+ Erittäin hyvä laatu ja nukke kaunis kuin mikä
+ Mukana tuli luvattu Fairyland kalenteri vuodelle 2011

Tähän tilaukseen olen täysin tyytyväinen.


Tilaus 2

+ Tilaus ja maksu sujuivat taas erittäin mainiosti
+ Postarit ilmaiset kuten edelläkin, ylitti 600usd rajan
+ Nukke saapui oletetussa ajassa, olivat he myös varoittaneet että saattaa mennä hieman pidempään koska Winter Event ruuhkauttanee nukketilauksia, mutta reilu 2 kuukautta ei ole mielestäni mikään älytön aika odottaa kun siihen on varautunut jo etukäteen muutenkin
+ Nuket tulivat jälleen hyvin pakattuina, omissa nukkelaatikoissaan ja ei voi muuta kuin arvostaa miten hyvin laatikoihin jne nähdään vaivaa
+ Mukana tuli manuaalien ja nukkejen lisäksi (taas) uusi kalenteri, eventtilahjat mitkä olin myös valinnut ja tällä kertaa myös jotain extraakin, eli söpöjä FL-aiheisia postikortteja
+ Nuket erittäin kauniita ja luvatun mukaisia

Epämääräistä extra mutinaa:
-/+ Ainoa mikä vähän jakaa tässä tilauksessa mielipiteeni on eventtikäsi. Se tuli ilman kuminauhaa ja käsivarren liitäntäosan magneettia. Sinänsä kuminauha on helppo hankkia itse jos haluaa käyttää aktiivisesti molempia käsiä ilman toisen kokoaikaista purkamista, mutta magneetti oli mielestäni hassu asia kun puuttui. Otin firmaan yhteyttä ja he vastasivat nopeasti, mutta totesivat että kättä voi käyttää myös ilman magneettia. Sinänsä se on totta, mutta olisiko se ollut iso vaiva niihinkin laittaa se? Koska mielestäni se on pöljää kun toisessa se on ja toisessa ei. Ei se tosin tarkoita se puuttuminen muuta että torson taaksepäin taivuttaessa pitää varoa ettei käsi irtoa vahingossa.

En osaa kuitenkaan antaa tästä vahvaa miinusta kun kyseessä on kuitenkin lahja. Mutta periaatteena tämä on mielestäni vain hieman... typerää.


Yhteenveto: Molemmat tilaukset positiivisia kokemuksia, suosittelen. Firma on luotettava, ja vaikka hinta joitakin joskus hirvittää, on tuotteet silti laadukkaita ja palvelu hyvää. ♥
Jos me ei myönnetä, niin me ei olla koskaan mokattu!
Timanttitytöt | Palaute

Avatar
Ayumi
Viestit: 778
Liittynyt: 03 Marraskuu 2010
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Ayumi »

Angeldolls.co.uk

Tilasin esikoiseni Angeldollsilta.

+ Tilauksen ja maksamisen kanssa ei ollut mitään ongelmia, kaikki oli selkeää
+ Tilauksen status päivittyi sivuille aina kun oli jotain päivittämisen arvoista
+ Asiakaspalvelu oli todella ystävällistä ja nopeaa
+ Informoivat heti kun tilaus oli lähetetty Kiinaan, saapunut Englantiin jne.
+ Nopea postitus
+ Nukke oli pakattu erittäin hyvin eikä siinä ollut mitään vikaa

Ostokokemus oli tosiaankin täysin positiivinen ja voin suositella lämpimästi tilaamista Angeldollsilta. Tilaisin mielelläni uudelleenkin :rusetti:

Avatar
safir
Viestit: 1157
Liittynyt: 12 Syyskuu 2009
Viesti:

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja safir »

Nine9style

Olen tilannut Nine9styleltä vaatteita useampaan otteeseen.

+ Mahdollisuus EMS:ää halvempaan postitusvaihtoehtoon silloin kun tilaus alle $120
+ Tilaukset postitetaan nopeasti
+ Laadukkaat vaatteet
+ Hyvä asiakaspalvelu
+ Paketin mukana saa aina huivin ekstrana

Ja sitten viimeisimmän tilauksen kohdalla:
- Lähettivät aluksi väärät tavarat...
+ ...Mutta lähettivät oikeat tuotteet salamana tulemaan asiasta ilmoitettuani
+ Maksoivat Paypalilleni ripeästi postikulut, jotka jouduin maksamaan lähetettyäni väärät tuotteet heille takaisin
+ Olivat kovasti pahoillaan tapahtuneesta ja sain ekstrana perinteisen huivin sijasta sd-kokoiset sukkahousut <3

Yhteenveto: Positiivinen~ Tämän pienen tavarasekaannuksen kohdallakaan ei jäänyt harmittamaan, kun asia hoidettiin Ninen puolesta niin hyvin. Tämä oli minusta loistoesimerkki siitä, miten luotettava ja asiakasystävällinen firma toimii silloin kun jotain menee pieleen <3
Your eyes were my paradise, your smile made my sun rise ♥

palaute × deviantart x flickr x blogi

eka+otter1
Viestit: 301
Liittynyt: 26 Huhtikuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja eka+otter1 »

Doll factory+

- otin firmaan yhteyttä kun nukkeni oli vajaan vuoden vanha ja meikki ihan kuralla..lohkeili vaikken mielestäni ollut käsitellyt huolimattomasti tms. Sieltä vastattiin samantien että voin lähettää nuken pään sinne uudelleen meikattavaksi. Pian sieltä tuli sähköposti että uusi meikki on tehty ja nukke lähti postiin takaisin minulle. Koko hommaan meni kaksi ja puoli viikkoa postituksineen päivineen.
Tosin laittoivat selkeästi kokonaan uuden pään tulemaan vanhan tilalle koska resiini oli selvästi erilaista kuin nuken iroitettava "takaraivo" osa, tämä nyt ei liiemmälti haittaa. Olisin ehkä kaivannut myös selitystä miksi meikki oli lohkeillut niin kovin. (tämä lienee normaalia). Mutta kaikenkaikkiaan siis hieno homma, että jo käytetystä nukesta he korvasivat näin kuitenkin nopeasti ja hienosti. Aina kannattaa reklamoida - asialliseen sävyyn tietty :rusetti:
Ophelia - (Doll Factory Pet-Ari Otter Dalsoo) Prinsessa Ruut (Charles´ Creature Cabinet Princess Kaba) Pioni "Papi" (Minimi Zuzu Delf PAPI) Ollie] (Aileen Doll- limited Seed) Ariel . (Luts zuzu delf Toya) Pei-Pei -( Luts zuzu delf Rumi Limited) Pénelope - (Aileen Doll Ashes) Maude - (Doll Factory Pet-Ari sleeping Bobo)

Avatar
wince
Viestit: 415
Liittynyt: 11 Huhtikuu 2010
Paikkakunta: Ylivieska
Palaute: viewtopic.php?f=21&t=13519
Viesti:

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja wince »

Think Pink!
kolme tilausta olen tehnyt, olen tilannut mm. nuken (DZ), vaatetta, MSC – pullon, pään ja jotain pientä muuta (toinen ja kolmas tilaus sisälsivät vain in stock - kamaa). En viitsinyt jokaisesta ruveta tekemään erinäistä arvostelua, joten tässä ns. yhteenveto;

+ hyvä valikoima
+ tallentava ostoskori
+ ok asiakaspalvelu (tosin pidimme hyvin vähän yhteyttä)
+ tavarat aina erittäin hyvälaatuisia
+ eurooppalainen

- pää olisi voinut olla paremmin pakattu
- valkoinen silmäputty ei kyllä ollut valkoista...
- ja kyseinen silmäputty tuntuu tahraavan erityisen helposti

Crobidoll
olen tilannut mm. peruukkeja, paitoja ja korvakuulokkeet ♥

+ loistava valikoima, ihania tuotteita
+ tallentava ostoskori
+ aivan hemmetin nopea shippaus
+ hyvin pakattu
+ tuotteet erittäin hyvälaatuisia

xxx
Viimeksi muokannut wince, Ke 27 Huhti 2011 11:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
♥ instagramissa @vulpespurr ♥

Avatar
Korone
Viestit: 1551
Liittynyt: 08 Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Korone »

Or-Doll

Positiivista:

+ Nukkejen laatu on hyvä, resiini on kauniin läpikuultavaa ja vankkaa.
+ Päät saapuivat kauniissa bokseissa. Heye pää Nyxin pahvisessa valkoisessa lootassa missä oli musta rusetti ympärillä, ja DEEP pää peltirasiassa.
+ Molemmat päät olivat ok pakattu. Paketti oli saanut hittiä kuljetuksen aikana, mutta päät saapuivat perille ehjinä
+ Sain mitä tilasin (loppujen lopuksi)

Negatiivista:
- Nuket tilattiin 28.12.2010, nuket saapuivat minulle 10.4.2011
- Minulle luvattiin nukkejen saapumiseksi noin kuukausi. Odotus venyi reiluun neljään kuukauteen.
- Nukkefirmaan on todella vaikea saada yhteyksiä. Q&A boardilla monien kysymykset ignoorattiin ja skipattiin vaikka jotkut kysymyksistä luettiin läpi ja niihin vastattiin. Moni huolestunut tilaaja sai tästä päänsärkyä. Sain myöskin yhden vastauksen suoraan kiinaksi mikä oli melko turhauttavaa kun pari aikaisempaa viestiäni oli tylysti ignoorattu.
- Erittäin huolimatonta asiakaspalvelua
- Informaation puute hiersi kauppoja pahasti. Informaatio kulki hitaasti myöskin nettisivulla hitaasti juhlapyhistä tai tilausten viivästyksistä.
- Tilauksessani oli kahteen otteeseen virheitä ja sekaannuksia mistä sain tietää vasta Q&A boardilla kun sain jotain vastauksia kysymyksiini tilaukseen liittyen. Jos olisin vain odottanut päitä saapuviksi, olisin saanut väärän väriset päät meikkien kanssa, mitä en missään vaiheessa tilannut.
- HUOM! Or-Doll ilmoittaa sitten Paypaliin ja paypalisi osoitteen mailiin lähetys koodin. Minulla tuo mailiosoite on mennyt umpeen aikoja sitten, mutta kyseinen osoite toimii silti paypal tunnuksenani. En siis saanut ensimmäisellä kerralla mitään informaatiota kun päät oli ensimmäisen kerran lähetetty. Huomioikaa tämä ja ilmoittakaa Renelle sähköpostilla jos sähköpostinne on eri kuin paypalin tunnukset ettei käy niinkuin minulle.
- Paketti lensi takaisin kiinaan koska posti myös oli hukannut paketin saapumis-ilmoituksen, mikä siis ei ole kyseisen firman vika. Kun paketti saapui takaisin kiinaan, Rene, kuka hoitaa joidenkin päiden sculptauksen sekä samalla postituksen, ilmoitti että Heye pääni korvat oli katkenneet matkan aikana. Minulle tarjottiin ns väristä päätä mikä on halvempi vaihtoehto kuin ws väri millä nuken tilasin.
-Vaikkakin olin tästä ilmoittanut Renelle että haluan sen ws värisen pään vaikka sitten rikkinäisillä korvilla, en saanut mailiin mitään vastausta. Meni reilu viikko kun otin Reneehen uudestaan yhteyttä, ja hän vastasi noin vuorokauden kuluttua että päät on shipattu. Rene siis unohti kuitenkin lähettää minulle EMS lähetys tunnuksen vaikka olin häntä pyytänyt lähettämään tämän minulle pariin otteeseen koska paypalini maili osoite ei ole enää toiminnassa. Tässä viimeisessä mailissa hän kuitenkin antoi tunnuksen mikä toimi. (Monilla DoA:ssa on ollut vaikeuksia saada lähetystunnus toimimaan jostain syystä.)

Yhteenveto:
Negatiivinen.
En usko että tilaan Or-Dollilta mitään kunnes he ovat saaneet kerättyä enemmän kokemusta putiikin pyörittämisestä. Pahinta tässä tilauksessa oli todella surkea yhteydenpito ja vastaukset tilaajalle, ja juurikin tämä aiheutti eniten huolta sekä päänsärkyäkin. Suosittelen siis niille ketkä tilaavat firmalta että varautuvat pitkiin odotusaikoihin sekä huonoon asiakaspalveluun.

Avatar
Johanna
Viestit: 361
Liittynyt: 27 Helmikuu 2010
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Mint On Card

http://www.mintoncardinc.com/dolls/index.php

Tilasin kyseiseltä välittäjältä sekalaisen nipun vaatteita jne.

Positiivista
+ Tavaroita saa ilman pre-orderia, eli ovat varastossa.
+ Nopea shippaus - ilmoitus tuli seuraavana päivänä maksusta.
+ Vaatteet oli pakattu todella huolellisesti pahvilaatikkoon strox-palojen sekaan, myös jotain pientä ekstraa mukana (yksittäispakattuja vaahtokarkkejakin :) ).
+ Paketin saapumisaika oli ihan normaali US Airmailiksi (parisen viikkoa), noin maksikirjeen kokoinen lähetys tuli suoraan kotilaatikkoon.
+ Laaja valikoima useiden firmojen tavaraa, niin nukkeja kuin oheistuotteita.

Neutraalia
~ Hyväksyvät vain luottokortin, eivät Paypalia.

Muuta
-/+ Postikulut kasvavat suorassa suhteessa tavaroiden määrään, eli ne saattavat nousta hyvinkin suuriksi jos tilaa useita tavaroita. Toisaalta taas yksittäisen tavaran tilaaminen on suht. edullista toisin kuin monella muulla firmalla.

Kaiken kaikkiaan positiivinen palaute. Tilailen varmasti toistekin tuolta.
Edelleenkin kaikki hyvät asiat ovat muovia.
palautteet blogi puoti

Avatar
meridian
Viestit: 37
Liittynyt: 12 Maaliskuu 2011
Paikkakunta: Tampere

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja meridian »

ImplDoll
Tilasin siis nuken sekä kengät

Positiivista:
-Nuket laadukkaita varsinkin hintaan verrattuna
-Nukke oltiin pakattu kunnolla kuplamuoviin kolhujen välttämiseksi
-Kommunikaation pelasi loistavasti ja oli hyvin ystävällistä, kysymyksiin vastattiin nopeasti (viimeistään seuraavana ellei peräti jo samana päivänä)
-ImplDoll lähettää kantolaukun automaattisesti mukaan ilman lisämaksua (ainakin Star ja Model nukeille)
-Paketti saapui nopeasti lähettämisen jälkeen (olisi tullut vielä nopeamminkin mutta minulla oli ongelmia tullin kanssa)

Ekstraa:
-Lahjana paketin mukana tuli korkokenkäjalat
-Tuotteet laadukkaita ja suhteellisen halpoja
-Nopeaa toimintaa

Yhteenveto:
Ehdottomasti pelkkää plussaa! En löytänyt ollenkaan moitittavaa :) Suosittelen ehdottomasti tilaamista ImplDollilta. ^^
Kotona: Misty Midnight Nyx (Impldoll Tdelia)
Tulossa: Shadow Shamrock Ash (Crobidoll L.J)
deviantART hartsikanta meikkailut

Avatar
Bella-chan
Viestit: 106
Liittynyt: 26 Toukokuu 2010
Paikkakunta: Turku

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Bella-chan »

Tuli marraskuussa tilailtua Villemoartilta BB-kokoisen Dollzonen nuken pää ja Islanddollin simmut.
Positiivista:
+ Pää oli pakattu hyvin.
+ Extrana tuli karkkia. :'D
+ Viesteihin vastailu ystävällistä, ja Barbara vaikutti oikeasti olevan pahoillaan viivästeestä.
+ Lupasi pääkyn sinne saavuttua lähettää sen halutessani ennen saapumattomia silmiä, ja olla pyytämättä minkäänlaista lisämaksua silmien lähetyksestä erikseen.
+ Minulle tarjottiin mahdollisuus valita saapumattomien silmien tilalle mitkä tahansa in stockit.
Negatiivista:
- Jouduin lähettämään samoja viestejä useampaan kertaan, kun ne oli ignoorattu, vastailu kesti siis kauan.
- Vaikka pääkyn tuloa hidastutti Dollzonen oma toiminta, myös Villemoart toimi tuskastuttavan hitaasti pakettia lähettäessään. Minun jälkeeni tilanneetkin pääsivät edelleni paketin lähetyksessä, ja moinen kyllä hieman suututti. Pää oli Villemoartilla suunnilleen kuukauden odottaessaan lähtöä minulle.
- Tilaamani silmät eivät ole vieläkään tulleet.

Positiivista tuli enemmän, joten tästäkin kumminkin + Villemolle.
Meillä asustavat: Hayley (Iplehouse JID LE Asa), Lumi (Iplehouse JID Amy) & Leonora (Iplehouse JID Leona)

Avatar
Surkea
Viestit: 1277
Liittynyt: 19 Elokuu 2008

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Surkea »

Pistänpä mielipiteeni Ndoll:sta !
Olen tilannut Ndollilta kaksi kertaa vaatteita, ja saanut ne aina nopeasti, ovelle asti, kunnossa ja saanut ekstraksi postikortteja ja ripset !
Elikkäs :
+ Helppo tilata ja maksaa paypalilla
+ Käsittelevät tilaukset lähes HETI, eli hyvin nopeaa toimintaa
+ Vaatteet tulevat nätisti pakattuina lisukkeiden kera ovelle asti

Ja minä tilaisin sivustolta koska tahansa uudestaan. :)

Avatar
junipa
Viestit: 2226
Liittynyt: 06 Tammikuu 2010
Paikkakunta: joensuu
Viesti:

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja junipa »

Sweet'n'Honey:

Tilasin joulukuun lopussa Planetdollin tan Rizin heidän kautta, kun oli joku spessu
tarjous ja heillä oli nukkeja varastossa. Kysyin, että saanko maksaa vähän myöhemmin, eli tammikuun
alussa ja heille se sopi. Kun laitoin nuken koriin suunnilleen samana päivänä kun tiedustelin maksuaikaa, kauppiaalta tuli
viesti, että nuket olivatkin loppuun myyty. Tilasin kuitenkin nuken heidän kautta, kun halusin Rizin joka tapauksessa,
olipa eventti tahi ei.

+ Sain vähän alennusta, kun kävi niinkuin ed. mainitsin
+ Kauppias oli ystävällinen
+ Nukke tuli hyvin pakattuna
+ Mukana oli MSD:lle sopivia lahjoja
+ Luotettava ja rehellinen kauppias

- Vastaukset tulivat joskus jopa kahden viikon viiveellä

- Tämä miinus on oikeastaan Planetdollille:
Nuken saapumisessa kesti 4 kuukautta, vaikka luvattiin pariin otteeseen
lähettää aiemmin. Lisäksi Planetdoll väitti, että S'n'H oli tilannut nuken
maaliskuussa, vaikka hän tilasi sen tammikuun lopussa.

Muuten ihan ok kokemus. Nukke on hyvässä kunnossa ja ihana <3
flickr ~*~ palaute ~*~ IG @jun1pa

Avatar
Korone
Viestit: 1551
Liittynyt: 08 Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Korone »

Elfdoll

Positiivista:
+ Erittäin nopeaa palvelua
+ Tilasin pään keskiviikkona, pää lähti saman viikon perjantaina suomea kohti
+ Erittäin hyvin pakattu tukevien vaahtomuovien keskelle eikä tuote hölskynyt pakkauksessa lainkaan
+ Tuote sellainen kuin firman sivuilla

Yhteenveto:
Positiivinen
Näin mukavan ja ripeän ostokokemuksen jälkeen jaksan yhä ja edelleen luottaa Elfdollin pätevyyteen. Olen tilannut firmalta aikaisemminkin monta vuotta sitten, ja palvelu oli vastaavanlaista silloinkin.

Avatar
Jessykka
Viestit: 1489
Liittynyt: 06 Marraskuu 2010

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Jessykka »

Ehkä pistän itsekkin palautetta Villemoartista koska mulla on tästä monenlaista mielipidettä.....

+ Njuu, oli ystävällinen henkilö jonka kanssa keskustella..
- Ilmoitti nuken tulevan tammikuun lopulle suomeen, mutta sain paketin 4.4.
- Ei antanut ollenkaan seurantakoodia.
+ Joskus vastasi viesteihini saman tien...
- Mutta lähetin varmaan 3 viestiä, joihin en koskaan saanut vastausta.
- Ei ilmoitellut paketin lähdöstä, vain siitä että paketti oli hänelle saapunut.

Yyh.. Tästä on jo jokunen kuukausi, joten en muista kauheasti, muita kuin huonoja puolia ;__; ihan hyvä välittäjä se silti on, kaikki tuli kyllä minulle loppujen lopuksi, ja vikoja ei paketissani ollut <3
(Kokonaiset; Mogan, Miki, Tami, Ringi, Rose-Ann, Radicelle, Yulia, Aural, Rachel, Belial, Samia, Melusine, Alexia, Faith, Greta, Luna&Lian, Keira, Jawier, Harmony, Usva, Nova, Io, Sidhenyx, Dahlia, Lami(+mini!Lami), Lycaonia, Halanor, Hestia, Rilla, Amiria, Villa, Raphaellë
Tulossa; Nadja, RIngi!Human)

Hartsikanta Palautteeni Nukkeblogi
But I exist outside it, even if restarted, your actions won't erase.

Avatar
Kaede
Viestit: 1100
Liittynyt: 24 Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Tampere

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Kaede »

Enchanted Doll
Olen kaksi kimppaa putiikkiin järjestänyt ja molemmista kerroista voin antaa täysin saman palautteen:

+ Tilaussysteemi on omaan makuuni helppo ja maksaminen käy sujuvasti PayPalilla
+ Asiakaspalvelu on parhaimpia mitä olen firmoilta koskaan saanut, viesteihin vastataan nopeasti, ystävällisesti ja sujuvalla englannilla
+ Varmistaa aina, jos jotakin on jäänyt vähän epäselväksi
+ Ilmoittaa heti, jos näyttää siltä, että silmien kanssa kestää oletettua kauemmin
+ Saan seurantakoodin heti kun silmät ovat lähteneet
+ Silmät tulevat kauniissa rasioissa hyvin pakattuina
+ Paketti on sen verran pieni ja hinta alas merkattu, ettei ole tulliin jäänyt

Yhteenvetona:
Suosittelen muillekin ja tilailen täältä itsekin toiste! Kokemukset on olleet pelkästään positiivisia.
Viimeksi muokannut Kaede, Ke 06 Heinä 2011 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Myu
Viestit: 346
Liittynyt: 28 Helmikuu 2011
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Myu »

Luts

Positiivista:
- oli helppo maksaa paypalilla
- sain kysymykseeni vastauksen nopeasti
- shippasivat 15 päivän sisällä tilauksesta! :O
- hoitivat muutenkin asiat mallikkaasti
- hinta merkitty alas (50 dollaria) ja giftiksi -> ei jäänyt tulliin
- sain tavarat jotka tilasin plus kesäeventtilahjat ja tarranauhaa
- tyttö on kaunis <3

Negatiivista:
- ei oikeastaan mitään erikoista, ainoa mikä on nyt ilmennyt on se, että tilaamani peruukki ei mene tytölle päähän ja sitä piti venyttää käsissä pariin kertaan mutta tämä oli loppujen lopuksi pikkujuttu ;)

Yhteenveto:
Plussaa Lutsille! Erinomainen firma.
Viimeksi muokannut Myu, Ti 05 Heinä 2011 09:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kotona: Morla

Avatar
Ayumi
Viestit: 778
Liittynyt: 03 Marraskuu 2010
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Ayumi »

Villemoart

Positiivista:

+ Tilauksen tekeminen ja maksaminen todella yksinkertaista
+ Sujuvaa kommunikointia
+ Lähetin muutaman kerran mailia ja sain aina kaikkiin maileihini nopeaan vastauksen
+ Hyvä paketointi ja mukana oli karkkia :p

Negatiivista:

- Lupasi ilmoittaa tilauksen saapumisesta Puolaan ja paketin lähdöstä Suomeen, mutta en saanut lainkaan ilmoitusta ja seurantakoodia
(Tilaamani nuken pää lähtee uudelle omistajalle, mutta jos olisinkin pitänyt pään niin puolen vuoden odotus olisi ollut tuskaa!!!)

Avatar
Gibbet
Viestit: 100
Liittynyt: 06 Kesäkuu 2011
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Gibbet »

Oli niin hienot kaupat tämän Etsyn myyjän kanssa, että on pakko mainostaa. :D Tilasin kasan pientä korusälää tulevalle SD -pojalle 21. kesäkuuta ja hain ne tänään 5. heinäkuuta postista.

Etsy: Trendyutil
+ Hinta on kohdillaan
+ Helppo maksaa paypalilla
+ Tuotteet hyvin tehtyjä
+ Lähetys tukevasti pakattu
+ Lähettivät Kiinasta nopeasti (kirjattuna lähetyksenä)

Sain mm. 2 kpl pieniä toimivia taskukelloja (2.7cmx1.2cm) hintaan 3€/kpl (+postikulut 1.6€/kpl). Ihanan siroja ja uskoisin pojalle sopivan, vaikka ei ole vielä kotiin saapunut. :D Myös muutama cameo ja tausta tarttui matkaan. Monta muuta tuotetta jäi nyt harmittamaan, etten ottanut (mm. miniastiasto).

Suosittelen tutustumaan!
Kotona: Ruka (Pukipuki Pongpong)
Hartsikanta Palautteet KäsitöitäFlickr

Avatar
Satin Bow
Viestit: 8
Liittynyt: 08 Toukokuu 2008

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Satin Bow »

Leeke World
+ Loistava peruukkivalikoima
+ Nopea toimitus
+ Tulee kotiovelle
+ Tuotteet hyvin pakattu
+ Sain mitä tilasin

Siis pelkkää plussaa Leekelle.

Avatar
Miwa
Viestit: 2529
Liittynyt: 09 Helmikuu 2007
Paikkakunta: hyvinkää
Viesti:

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Miwa »

Dollmore

Taasen siis tilailin Dollmorelta nuken ja tavaraa :).
+ Sivuilla lukee että random silmät ja peruukin saa nukelle valita ja ihan oikeat tulivat. Vielä lisäksi pitää mainita se että pyysin nuken päähän ne kalliimmat silmät jotka tulivat itselleni ja halvemmat (jotka siis tulivat oikeasti nukelle) makselin. Maksoin siis lasisilmistäni vain 6 dollaria, nice :).
+ Sivuilla lukee myös että nukke lähtetään 2-3 viikon kuluttua~ Nukke tosiaan lähti TASAN kahden viikonkuluttua tilauksesta, ei siis maksun vahvistamisesta.

+ Exstrat on mukavia.

Ei siis mitään moitittavaa, meni yhtä hyvin kuin pari vuotta sitten tehdyt kaupatkin :)
Hartsikanta - Instagram - Kuunsirppi- nukkeja ja random stuffia

Vastaa Viestiin