Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Hyvä ja huono palaute kaupankäynnistä.

Valvoja: Moderaattorit

Alueen säännöt
HUOM! Muistattehan, että osio on tarkoitettu vain foorumilla käytyjen kauppojen palautteita varten. Lisää tietoa löytyy sääntöjen kohdasta 9.7. Terveisin, YP
Vastaa Viestiin
Avatar
Hikury95
Viestit: 94
Liittynyt: 14 Kesäkuu 2009
Paikkakunta: Salo

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Hikury95 »

Iplehouse( + ) tilasin peruukin ja simmut
+ Kommunikointi nopeaa ja selkeää (ystävällisiä)
+ Tavarat tulivat jo viikon päästä tilauksen tehtyäni !!!
+ Hyvälaatuisia ja hyvin pakattuja tuotteita
+ Olivat merkanneet hintaa alemmas, vaikkei se alunperinkään paljoa maksanut (ainakaan minun mielestäni := )
Vielä kerron että kun olimme silmät ja peruukin ekaksi tilanneet huomasimme kun tilaus oli lähetetty,että meillä oli väärä maksutapa valittuna.. laitoimme siitä pian viestiä ja tilasimme uudelleen hieman huolellisemmin. Vastasivat nopeasti että epäonnistunut tilaus peruutettu ja onnistunut (?) lähetetty matkaan :) ja vielä jälkikäteen lähettelivät parin kerran uudestaan että tavarat on tulossa ym... :)

mutta ekan nukkeni peruukki ja silmät ovat nyt siis kotona ja tulivatpa vielä ennen kehoa xD Ja ei tuossa kyllä mitään negatiivista tullut havaittua... :D suosittelen !

(sorry kun teksti on hieman omituista ei ole äidinkieli ihan lempiaine ja muutenkaan en ole foorumille saanut paljon viestejä lähetettyä.. toivottavasti ymmärrätte)
Kotona: Tom-Jaki (Dod-Camine) , Miko (Dollzone-Yage) ,Ymos (Dollmore-Adam Neo), Daniel (Iplehouse-Kyle)
Nuket

Avatar
Hunajasieni
Viestit: 2430
Liittynyt: 24 Lokakuu 2005
Viesti:

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Hunajasieni »

DOAn kautta ostin käyttäjältä: doll eyes
http://www.denofangels.com/forums/showt ... p?t=304353

Myy myös ebayssä:
http://shop.ebay.com/lxhwx2418168/m.htm ... rom=&_ipg=


Captured in Glass, positiivinen palaute!
tilasin 4 paria silmiä

+valmistivat kahdessa viikossa kuten luvattiin
+posti toi nopeammin kuin he lupasivat
+silmät olivat luvatunlaiset

-yhdet silmät olivat vääränlaiset, tilasin custom-silmiä, mutta lupasi tehdä minulle uudet joten plussan puolelle kääntyy tämäkin

ekstraa:
-eivät ilmoittaneet kun postitettiin, kun kysyin sanoivat että oli jo postitettu
-edulliset hinnat
-todella hyvä valikoima
-edulliset postit, samaan hintaan saan useamman parin
Nuket ei koskaan lopu, ei vaikka uskottelisi mitä... ♥ ^___^
Jos haluat palautteen niin jätä miulle palaute, jätän ketjun mukaan vastapalautteet halukkaille. (On niin paljon niin siksi näin.)
Kauppa - ei enää tilausjaksoja!

Blogi | Tilaustyöt | Kaikki myytävät | Palaute

Avatar
Maria
Viestit: 382
Liittynyt: 21 Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Maria »

Olen shopannut useasta paikkaa, tässä muutamia.

Mimiwoo (Ebay)
Täältä olen ostanut useammin, tehnyt kimpankin aikoinaan
+ edulliset hinnat
+ nopea postitus
+ hyvä pakkaus
+ hinnat merkataan alaspäin
+ hyvä tuotevalikoima
+ soittimet olleet ihan laadukkaita
+ kohtuulliset postikulut
- tuotteiden laatu ollut vähän niin ja näin, viimeisestä erästä heitin yhden SD-koon korkokengät suoraan roskiin, ne olivat liian kapeat, niissä oli reikiä ja liimaukset olivat kellastuttaneet materiaalin, lisäksi liimattu miten sattuu, korot vinksottivat jne. Myös yhdet aikaisemmat tennarit olivat todella huonolaatuiset. Tämä on siis vähän tuurinkauppaa, mutten viitsinyt alkaa valittaa muutaman dollarin kengistä. Halvalla ei saa hyvää?
- erityisesti kengät saattavat olla huonolaatuisia
= en välttämättä enää osta tuolta, juuri kenkien huonolaatuisuuden vuoksi

shounenalice (FCS välittäjä DoA:ssa)
+ ystävällinen
+ luotettava
+ avulias
+ kohtuullinen välityspalkkio
+ Korean Won erittäin kohtuullisessa kurssissa euroon nähden, huomattava säästö siihen jos olisin tilannut nuken Japanista
- otti maksun mieluummin Western Unionilla, joka tietysti maksoi n. 50e ekstraa jonka WU vetäisi välistä
- kommunikaatio välillä hidasta, varsinkin loppuvaiheessa sai välillä odotella vastausta viesteihin, herätti epävarmuutta
- lähetti FCS nukkeni vasta n. viikon kuluttua siitä kun oli noutanut sen Sumikasta (tässä saattaa kyllä olla omaa kärsimättömyyttäni)
= tilaisin uudestaan riippuen siitä milloin saan vastauksen viimeisimpään viestiini. Näin loppuvaiheessa, vaikka nukke onkin jo kotona, on tullut vähän paha maku suuhun kun alicea ei saa kiinni eikä hän ole jättänyt minulle palautetta DoA:ssa. Voihan tietysti olla, että on matkoillakin. Palaan tähän vielä.

Volks Tenshi no Sumika, Seoul, Korea / Volks Japan
Näistä vain välillistä kokemusta, tilasin siis ylläolevan proxyn kautta.
Olen erittäin tyytyväinen nukkeeni joka on aivan huippulaatuinen, mutta muutama asia on hyvä huomata:
- odotusaika faceupatulle FCS nukelle huimat 4,5kk (vrt. Japanissa n. 2 kk), ilmeisesti tuli samassa satsissa kuin DolPa nuket joka lisäsi odotusaikaa
- meikki on todella kaunis, joskaan ei ihan sellainen kuin olin toivonut - en tiedä onko vika shounenalicessa vai vääntyikö ohjeet jossakin Korean ja Japanin välillä
- Zoukeimura silmät hieman erilaatuiset (tosin tämä on kyllä ollut tiedossa, ja Volks antaa näistä disclaimerin)
= olen kuitenkin niin vaikuttunut Volksin nukesta, että toivon tulevaisuudessakin voivani ostaa firman nukkeja (joko käytettynä tai uutena)

Dollfair
Olen tilannut Dollfairin kautta Naraen ja Limhwa Half-Elfin
+ erittäin ystävällinen ja nopea palvelu
+ helppo maksaa (kortilla tai PayPal)
+ nuket tulleet luvatussa ajassa
+ huippulaatuiset nuket + ekstrat
+ hyvin pakatut
+ hinta merkattu alaspäin, kumpikaan nukeista ei tulliin
+ ilmoitus lähetyksestä
+ miinusta en keksi

DOD
Tästä on jo aikaa (2006), joten muistikuvat hatarat
+ nukke hyvin pakattu ja hyvälaatuinen
+ peruukki ja silmät hyvälaatuiset
+ asiakaspalvelu OK
+ hinta merkattu alas (tulliin meni silti)
- aikaa kului enemmän kuin oli mainittu

Lisäys 27.8.09
Latidoll
+ selkeät sivut
+ toimiva ja nopea Q&A-palsta
+ ilmoitus paketin shippauksesta
+ pystyin muuttamaan nukkemallien välillä päivä tilauksen ja maksun jälkeen kun mieleni muuttui
+ laadukas nukke ja sivutuotteet (peruukki, silmät)
- nuken teko kestää kauemmin kuin sivustolla annetaan ymmärtää
= tilaisin ehdottomasti uudestaa, olen erittäin tyytyväinen hieman pidemmästä odotusajasta huolimatta
Viimeksi muokannut Maria, To 27 Elo 2009 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jemima (Volks F-01) & Mai (Narae 40S)
Haaveissa: MiniFee Celine, Minisup Haru & Supia Hael

LeatherBee
Viestit: 594
Liittynyt: 03 Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Joensuu

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja LeatherBee »

Crobidoll
Tilasin Crobilta Yeon-ho pään, peruukin ja pari paitaa elokuussa 2009.

+Erittäin nopeaa toimintaa, paketti tuli kotiin viikon kuluttua tilauspäivästä ja postitettiin jo heti seuraavana aamuna siitä kun tilasin.
+Kommunikaatio ok, pistin kysymystä peruukista ja vaikka vastaus tulikin vasta parin päivän päästä, se oli todella kattava ja rehellinen. Crobidollin englanti on myös hyvin selkeää.
+Hinta merkattu alas.
+Helppo maksaa paypalilla.
+Selkeät nettisivut
+Hyvin pakattu.
+Sain kaiken sen minkä tilasin.

-Peruukista lähti ekana päivänä pari irtonaista hiusta, mutta eipä tuo haittaa kun "karvanlähtö" loppui samantien.

Yhteenveto = ystävällinen ja nopea palvelu, uskaltaisin oikein hyvin tilata toistekin.

Dollmore
Tilasin Dollmorelta vaatteita ja pikkusälää.

+Nopea palvelu, vaatteet tulivat viikon päästä tilauspäivästä
+Sain sen mitä tilasinkin
+Hyvin pakattu
+Hinta merkattu alas
+Selkeät nettisivut
+Maksaminen helppoa paypalilla
+Suht. edullista
+Mukava valikoima
+Ilmaisia lahjoja! ^^

-Kalliit postikulut, sniff.

-/+En saanut minkäänlaista ilmoitusta siitä, että paketti on lähetetty. Toisaalta eipä tuo niin haittaakaan, oli ihan positiivinen yllätys kun paketti yhtäkkiä saapuikin kotiovelleni :D

Yhteenveto = ostaisin uudelleen, ihania vaatteita ja nopea toimitus.
Dollshe Venitu ♥
LittleRebel Aleksander ♥
palaute . hartsikanta

Avatar
memo^
Viestit: 588
Liittynyt: 04 Marraskuu 2008
Paikkakunta: Espoo

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja memo^ »

Angelesque

Tilasin angelesquelta viimeviikolla perruukkeja, mcs:tä yms. sälää.

+ kommunikaatio oli nopeaa ja ystävällistä
+ tavarat tulivat nopeasti

- Tavarat olivat huonosti pakattu
- Myyjä ei maininnut että tilaamiani msd kenkä ei valmisteta enään msd-kokoisina ja lähetti sd kengät
- Yllä mainittu on toistunut useamman kerran.

extrat:
-
Pienen linnun yksinäinen laulu kertoo kaipauksesta.

Palauteloota
Myyntiketju
Hartsikanta

Avatar
Korone
Viestit: 1551
Liittynyt: 08 Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Korone »

Suosittelen varomaan qiyeyueji:a DoA:ssa.

Teimme kaupat Ringdoll Dylanista heinäkuun puolessa välissä.
Kyseessä oli fullset, ja myyjä lupasi lähettää paketin mahdollisimman pian liikenteeseen. Pakettia ei kuulunut, ja kyselin perään ems tracking numerosta.
Paketti oli liikkunut kiinan sisällä, mutta ei sen ulkopuolelle yli viikkoon. Lähetin hänelle yksäriä aiheesta, ja hän sanoi että soittaessaan postiin ja kysyessään missä paketti on, että se oli lähetetty hänelle takaisin. Tällä kertaa hän lähetti paketin samantien, ja paketti saapui suomeen kolmessa päivässä.
Paketti oli ulkopuolelta hyvin paketoitu, mutta nukke paketin sisällä ei. Nukke oltiin vain yksinkertaisesti laitettu löysän ja ohuen pussukan sisälle. Käsissä, kasvoissa eikä jaloissa ollut mitään kuplamuovia. Kasvomaski ei ollut millään kiinni, vaan se oli irronnut jo varmaan paketointi vaiheessa nuken naamasta irti. Face up oli pahasti vaurioitunut, sekä nukelta oli irronnut neljä sormea.
http://i168.photobucket.com/albums/u162 ... ages01.jpg
http://i168.photobucket.com/albums/u162 ... ages02.jpg

Lähetin hänelle viestiä aiheesta, ja keskustelimme sekä kinastelimmekin pitkään siitä, että miten tästä edetään. Pyysin häneltä 30$ ja uudet kädet ( 30$ on faceuppien hinta ringdollin välittäjien sivuilla ) mutta hän suostui palauttamaan mulle vain 10$ ja lähettää uudet kädet. Suostuin lopulta tuohon ehdotukseen, ja hän sanoi lähettävänsä kädet mahdollisimman pian.

Kuluu yli kaksi viikkoa ja pistän yksäriä että missä kädet viipyy. Hän lähetti viestin takaisin että hän shippaa ne pian. Sain tracking koodin tuossa vähän yli viikko sitten. Tsekkasin tracking koodin, eikä se toimi. Pistin hänelle privaa eilen aiheesta, ja vaikka hän oli ollut eilen online privaviestin lähettämisen jälkeen, en saanut mitään vastausta takaisin.

Eli, lyhennettynä:

- Shippauksissa kesti erittäin paljon aikaa, mitä oltiin alunperin luvattu
- Nukke seilasi kiinan sisällä ja oltiin lähetetty hänelle takaisin, eikä hän ollut huomannut sitä
- En saanut tracking koodia kuin vasta erikseen pyydettäessä
- Nukke oli surkeasti pakattu
- Faceup ja kädet pahasti vaurioituneet
- Ei suostunut palauttamaan faceup rahoja takaisin
- Lähetti kädet yli kuukauden myöhässä
- Tracking koodi ei toimi
- En ole vieläkään saanut käsiä


Suosittelen välttämään kaupankäyntiä tämän henkilön kanssa, jos mahdollista.
Päivittelen kun olen saanut kädet postissa. (jos niitä edes koskaan tulee)

Avatar
Bad Lolita
Viestit: 234
Liittynyt: 18 Elokuu 2008
Paikkakunta: Vihti
Viesti:

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Bad Lolita »

Pientä kommenttia Junkyspotista,mikä oli kyllä ollut luotettava paikka tähän asti..Mutta nytpä..
-Laitoimme veljen nuken tilaukseen huhtikuussa,nukkea ei ollut saatavilla,joten se meni pre-orderiin.
-Kuukausia kului eikä paikasta kuulunut mitään vaikka otimme yhteyttä useasti kysellen tilauksesta ja nuken saatavuudesta.Lopulta luovutimme kun mitään ei ole kuulunut nyt syyskuuhunkaan asti

En tiedä onko kyseessä se,ettei nukkea enää valmisteta ollenkaan tai jotain,vai onko Junkyspot vain kadottanut mailimme ja tilauksemme mutta kyllä tästä hieman jäi paha maku suuhun. :/ Eipä sen enempää siitä,tilaus olikin lähinnä veljeni ja siskoni välinen,joten homma on hallinnassa,en tiedä kaikkia yksityiskohtia.

Ja sitten minulleppa tilattiin uusi lapsukainen Think Pinkistä:
+Laaja valikoima
+Kommunikointi oli nopeaa ja ystävällistä
+Ilmoittivat välittömästi jos jotain oli mennyt pieleen
+Eurooppalainen,ei tulleja
+Toimitus oli hyvin nopea,nukke lähettettiin perjantaina,se pääsi kotiin jo torstaina
+Pientä extraa(kortteja,t-paita ja korkokenkä jalat) hyvityksenä pitkästä odotuksesta
-Nukke joutui Pre-orderiin joka tiesi pidempää odotusaikaa,ei tässä mitään,mutta Dollzone mokasi ja lähetti heille väärän pään,niinpä jouduin odottamaan enemmän että saisivat oikean pään kiinasta.
-Tilaussivut ovat hieman sekaiset ja epäselvät
-Nukke oli hyvin hyvin kireä,mikä vaikeutti uudelleen kokoamista ja aiheutti muutenkin ongelmia minulle kuin nukellekkin

Mutta ihan hyvä kauppa on,suosittelen 8D

Avatar
Dollface
Viestit: 116
Liittynyt: 29 Maaliskuu 2009
Paikkakunta: Kotka

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Dollface »

Resinsoul (+ & -)tilasin ekan nukkeni ^^

+ Todella nopeasti vastasivat viesteihin
+ Nukke tuli alle luvatun kuukauden
+ Hyvin pakattu, kantokassi ja kaikkea muuta kivaa
- Löysä nukke tullessaan : <
Ainut harmittava juttu oli tulliin jääminen.. Se sitten otti sen 40e mutta sehän ei minua lannistanut, koska nukkeni sieltä oli tulossa jokatapauksessa. Ja ei tuo löysyyskään haitannut, koska isäni.. Joka ei tiedä hartsinukeista oikeastaan paljoa mitään, stringasi sen todella hyväksi ^__^ Suosittelen todella Resinsoulia .
Nyt on Long poikanen kotona <3__<3
miau

Avatar
Hikury95
Viestit: 94
Liittynyt: 14 Kesäkuu 2009
Paikkakunta: Salo

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Hikury95 »

Dream of Doll ( + ) ja sieltä tuli nukettimeni irtopää ja vartalo
hmm kerron ensin tarinamaisesti. Eli tilasimme camine-pään ja vartalon (emme siis varsinaista nukkea) 3.elokuuta... jo 2,5 viikkoa meni siihen että pankin kanssa oli ongelmia. Rahat piti lähettää koreaan latvian tai liettuan (en ollenkaan muista kumpi se oli ) jonkin pankin kautta ja siellä oli jotain ongelmaa... kun dod oli saanut rahat tuli tästä viesti... sitten kului muutama viikko, kunnes laitoimme viestin(ke23.9) että missäs se nukke on ? viesti tuli nopeasti että lähettävät ensi viikolla mutta kappas jo seuraavana päivänä(to) tuli viesti että nukke matkalla suomeen !!! :) torstaina 1.10 se oli saapunut tulliin. Mutta tulleja ei kuitenkaan rapsahtanut. Tänään (ke 7.10) tom-jaki sitten saapui :) peruukki ja vihreät silmät olin tilannut jo iplehousesta kauan sitten, mutta olin jäänyt harmittelemaan että olisin sittenkin halunnut siniset silmät. kappasta vain. paketissa oli jotakin ylimääräistä.. kaksi kättä, peruukki-tarraa ( xD ) ja nukella siniset simmut päässä :)

sitten tiivistettynä:
+sivut erittäin selkeät ja helppokäyttöiset
+erittäin hyvin pakattu
+extra tavara :)
+komunikointi nopeaa ja selkeää
-ne ylimääräiset neljävikkoa olivat hieman inhottavat näin jälkikäteen

hmmm.. siinä taisi olla kaikki !! :) eli plussaa vain
Kotona: Tom-Jaki (Dod-Camine) , Miko (Dollzone-Yage) ,Ymos (Dollmore-Adam Neo), Daniel (Iplehouse-Kyle)
Nuket

Avatar
Korone
Viestit: 1551
Liittynyt: 08 Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Korone »

Päivitystä qiyeyueji tapauksesta.
Minun piti päivittää tämä aikoja sitten, mutten ole ennättänyt u__u;

Jokatapauksessa, qiyeyueji lähetti minulle uudet kädet. Sain ne pitkän odottamisen jälkeen (n.kuukausi). Olin ehtinyt myydä jo tuon Ringdollin Dylanin uudelle omistajalle, ja tämä uusi omistaja myi nuken eteenpäin. Kun olin saanut kädet, lähetin ne henkilölle kenelle olin nuken myynyt. Kädet sapuivat hänelle, ja tämä välitti ne eteenpäin uudelle omistajalle aukaisematta pakettia. Sain taannoin viestin uudelta omistajalta, että hän sai kaksi vasenta kättä. ( tarkistin nopeasti käsien kunnon kun ne minulle saapuivat, mutten tarkistanut ilmeisesti kunnolla...)
Tänä aikana asiaa oli sutvittu DoA:ssa moderaattoreiden kanssa, ja koska qiyeyueji oli rikkonut DoA:n sääntöjä, tämä bannattiin. ( kaupankäynnin aikana hän oli valehdellut minulle useaan kertaan, jäi itse kiinni teosta, sekä muita sääntörikkomuksia kuten nuken välittäminen ystävän sijasta jne. )
Myös Ringdoll itse otti minuun henkilökohtaisesti yhteyttä, ja pahoitteli kovasti qiyeyuejin toimintaa.

Eli, asia ei saanut kovin iloista loppua, niin minun kuin uuden omistajan, sekä qiyeyuejin osalta.
Suosittelen, jos missään näette tätä nimimerkkiä jollain foorumilla, välttämään kaupankäyntiä hänen kanssaan.

Pyro
Viestit: 20
Liittynyt: 22 Elokuu 2009

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Pyro »

Wing02 Saapui tänään postin mukana DollZone Spainilta.

Positiiviset:
+kuljetus, tuli suoraan kotiovelle
+ystävällinen palvelu
+vastasivat parin päivän sisällä sähköposteihin
+hyvä englanninkielentaito
+loistava laatu
+erinomainen paketointi

Negatiiviset:
- Kesti 3,5kk tilauksesta, vaikka arvioitu toimitusaika oli 60pv

Kaikenpuolin voisi sanoa siis, että olen tyytyväinen. Tavara oli se minkä tilasin ja laatu hintansa väärti.

Avatar
Tiya
Viestit: 243
Liittynyt: 09 Elokuu 2009
Paikkakunta: Oulu

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Tiya »

Täällä ei tainutkaan olla vielä mitään Denverdollista, joten pistämpäs mitä tuli opittua.
Tilasin siis Denveriläiseltä välittäjältä Bobobien Mein pään + sukat.

Denverdoll +/-
http://www.denverdoll.com/index.php

Positiivista:
+ Kommunikaatio toimi nopeasti ja ystävällisesti (Ihanaa kun virkailija kirjoittaa viestiin "D'oh!" unohdettuaan osan tilauksesta)
+ Tuote oli sitä mitä pitikin
+ sain ylimääräiset silmät jotka eivät kuuluneet kauppaan
+ Ja lupasivat postittaa paketista unohtuneet sukat ilmaiseksi perään.
+ Pää oli pakattu hyvin, kuplamuoviin ja paperiin niin jyhkysti kuin olla ja saattaa.

Negatiivista:
- Siinä KESTI!(Ainakin omasta mielestä) Lupasivat toimittaa tilauksen 6-8 viikossa, noh, siinä kesti sitten lopulta kolme kuukautta. (Eniten kai ketutti, että kaveri ehti tilata ja saada kaksi kokonaista nukkea siinä välissä.)
- Sitten kun pää viimein tuli, olivat unohtaneet tilaamaani sukat paketista


Extraa:
- Firma lähetti ylimääräiset silmät mukana
- Yleisesti otteen paikka on halpa
- Paketti pyörähti suoraan kotiovelle, ilman tulleja. 8>

Yhteenveto: Ei oikein plussaa eikä miinusta, loppujen lopuksi aika positiivinen kokemus, mutta mieluummin maksan hieman enemmän kuin tilaan täältä uudestaan. Seuraavalla kerralla tosin itse tilaan suoraan valmistajalta.

Edit 20.11:
Nyt ne sukatkin sitten tulivat. Oli vinkeä "Sorry for our error" -korttikin mukana. Postittivat ilmaiseksi pahoittelujen kera.
Viimeksi muokannut Tiya, Ma 04 Tammi 2010 03:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
memo^
Viestit: 588
Liittynyt: 04 Marraskuu 2008
Paikkakunta: Espoo

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja memo^ »

Custom House (-)

Tilauksesta on ehtinyt vierähtää tovi, mutta parempi möhään, kun ei milloinkaan.
Tilasin siis viime joulukuussa mukavan kokoisen paketin tavaraa + nuken Custom houselta ja tavarat tulivat muutama kuukausi sitten.

+ Hyvä valikoima
+\- sain rahani takaisin viivästymisen takia
- Minulle vastattiin Q&A:ssa todella töykeästi
- tavaroiden toimitukseen meni 1-2kk sijaan 8-9 kk
- Lupailivat lähettää jokakuun lopussa, mutta mitään ei tapahtunut
- Kun sain rahani takaisin, vaadittiin maksamaan uudestaan koska palautus oli virhe
- hinta oli merkitty pakettiin korkeammaksi kuin todellinen arvo

En tilaa uudestaan > <
Pienen linnun yksinäinen laulu kertoo kaipauksesta.

Palauteloota
Myyntiketju
Hartsikanta

Avatar
Edead
Viestit: 26
Liittynyt: 19 Syyskuu 2009

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Edead »

Villemoart: Lopputulos, positiivinen
Positiivista:
○ Nukke tuli tasan viikossa tilauksesta.
○ Viesteihin vastattiin nopeasti ja ystävällisesti.
○ Kaikki sujui hyvin.
○ Nukke oli ehjä ja hyvin pakattu mm. kääritty tyynyyn ja kuplamuoviin.
○ Jälleenmyyjä on Euroopassa, joten ei tulleja.
○ Hyvä Dollzone-valikoima.
Negatiivista:
○ Unohtivat lähettää seurantatunnuksen ja maksulinkin (mikä lieneekään), mutta tuli heti kun kyselin mikä kiikastaa.
Extraa:
○ Jotenkin kosketuin siitä, että mukana tuli käsinkirjoitettu kiitoskirje, johon oli raapustettu suloinen aurinkokin.
○ Mukana tuli kortteja, kirjanmerkkejä ja kaksi tikkaria.
have a nice day.

Avatar
sinlaean
Viestit: 109
Liittynyt: 20 Tammikuu 2008
Paikkakunta: Oulu

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja sinlaean »

Tilasin Bluefairy Internationalilta nuken osia(pää, kroppa paloina) ja muuta kivaa. : 3

Positiivista:
+Kommunikaatio pelasi: vastaukset tulivat aina heidän työtuntiensa aikaan samana päivänä. Olivat kohteliaita ja asiallisia viesteissään.
+Postittivat paketin parissa päivässä maksun saapumisesta

Negatiivista:
-

Extraa:
~ Tilaamassani peruukissa on etupuolella kummallinen pömpöttävä kohta, josta näkee peruukin..rakenteisiin. Tämän saa kutakuinkin piiloon peruukkia sormin muotoilemalla.
~ Tavarat olivat paketissa pelottavan näköisesti: koko helahoito oli kuplamuovipussissa. Yhdessä isossa/laajassa, ei mitenkään paksussa vaan aivan peruskuplamuovipussissa, joka oli irraallaan muuten tyhjässä laatikossa. Siellä ne hartsit sitten valssasivat vapaanlaisesti, joskin omiin minigrip-tyyppisiin muovitaskuihinsa lajiteltuina. Mikään ei silti ollut kuljetuksessa vaurioitunut (mitä nyt yksi muovipusseista revennyt).
~ Paketti oli merkitty 20$ arvoiseksi, vaikka sivuilla nimenomaan painottivat etteivät merkkaisi alakanttiin, saatika sitten lahjoiksi? O_o (Tullin ohitse paketti menikin, kevyt, pieni ja "halpa" kun oli)

Yhteenveto: Plussaa
Varmaan tilaan vastaisuudessakin mikäli kukkaro sallii : D
» Palaute «

Avatar
Yenna
Viestit: 1955
Liittynyt: 01 Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä
Palaute: viewtopic.php?f=21&t=3618
Viesti:

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Yenna »

Nine9 Style
+ sivut on selkeät ja toimivat ja tavarat pysyvät korissa kunnes poistat ne itse =kätevää.
+ maksu on helppo tehdä
+ sain sähköposti-ilmoituksen aina kun tilauksen status vaihtui
+ lähetys oli nopeaa ja paketti tuli halvemmallakin vaihtoehdolla alle viikossa (luvattu aika 1-2vk)
+ sain mitä tilasin ja tuotteet on erittäin laadukkaita
+ mukana tuli pieni lahja

Positiivinen kokemus siis. ^^

LeatherBee
Viestit: 594
Liittynyt: 03 Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Joensuu

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja LeatherBee »

Nine9 Style
Tilasin Nineltä nukenvaatteita

+nopea toimitus, shipattiin heti tilausta seuraavana päivänä ja tuli kotiovelle alle viikossa
+maksusysteemi ja ostoskori ovat todella käteviä
+selkeät nettisivut
+ilmoittivat paketin lähetyksestä
+hyvin pakatut tuotteet
+vaatteissa näkyy ammattitaito, todella laadukkaita
+mukana tuli ekstrahuivi

Pelkkkää plussaa tälle firmalle!

Dollmore
Tilasin Dollmorelta nuken.

+lähettivät nuken luvattua aiemmin ja vieläpä joulukiireiden aikaan
+nukke oli hyvin pakattu
+selkeät nettisivut
+maksaminen helppoa paypalilla
+ PALJON ilmaisia lahjoja! Kaksi peruukkia, kaksi silmäparia, kalenteri ja muuta pientä kivaa

-/+Dollmore ei edelleenkään anna seurantanumeroa.

Dollmore on tuttu ja turvallinen kauppapaikka, ostaisin täältä uudelleenkin.

Sunny's Wonderful World (ebay)
Tilasin Sunnyltä nukenvaatetta.

+kommunikaatio toimi, vastasi kaikkiin kysymyksiini
+ilmoitti paketin lähetyksestä
+ei postikuluja, mutta paketti tuli silti nopeasti perille
+hyvin pakattu

Suosittelen!
Dollshe Venitu ♥
LittleRebel Aleksander ♥
palaute . hartsikanta

Avatar
Glorry
Viestit: 60
Liittynyt: 09 Marraskuu 2009

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Glorry »

Angell Studio
Tilasin nuken angell studiolta

Positiivista
+ Pitivät hyvin yhteyttä - kyselivät esimerkiksi, millaisen extrapään haluan, samoin kyselivät, onko nukkeni meikki hyvä etc.
+ Ilmaisia lahjoja (kuten pää, vaikka tiesin siitä jo ennestään, kalenteri, DVD...)
+ Nopea toimitus
+ Hyvä pakkaus

Negatiivista
- Vaikka postitus oli nopea, se ei tullut luvattuun aikaan

Extra
+ Hintaa oli merkitty alemmas & giftiksi

Yhteenveto: Angell Studio on ihan selkeästi ansainnut minulta positiivisen merkin. Vaikka postitus oli myöhässä, en osaa olla siitä yhtään ärtynyt. :3 Kumminkin kaikki muu meni todella hyvin. Ja odotusaika ei kuitenkaan myöhästymisenkään takia ollut pitkä.

Avatar
miuv
Viestit: 654
Liittynyt: 26 Marraskuu 2008
Paikkakunta: Outokumpu

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja miuv »

Luts

Tilasin nuken ja oheissälää tuossa ennen joulua.

+ Toimitus nopeaa (Tilattu 22.12, saapui 11.1 HUOM joulupyhät välissä, siksi esim Suomen puolella paketti ei liikkunut saapuessaan minnekkään!)
+ Ystävällinen palvelu
+ Tuli mitä tilasin
+ Hyvin pakattu
+ Seurantakoodi tuli shippausilmoituksen yhteydessä
+ Event pää ♥

-/+ Nukke oli melko kireä, mutta ei maailmani siihen kaadu : DD
-/+ Tällä hetkellä en ole joutunut tulleja maksamaan, vaikkakin jouduin tulliin laskun lähettämään, jossa oikea hinta näkyy (Luts oli laittanut hinnaksi 90$ ja Gift)

Hyvin positiivinen fiilis jäi tästä firmasta!!
Utu • Fairyland mnf Rheia ♥

Palautteet Myytävät hartsit Myytävät vaatteet yms

Avatar
Saor
Viestit: 108
Liittynyt: 24 Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvät & Huonot kauppapaikat ja kauppiaat

Viesti Kirjoittaja Saor »

Nine9 Style

Eipä tästä kaupasta ole mitään pahempaa sanottavaa. Olin juuri etsimässä tytölleni vähän urbaanimman ja aikuisemman oloista vaatetusta, joten tämä oli hyvä löytö. Tilasin mm. trikoopaidan, leggingsit, hiuspannan ja hatun. Vaatteet olivat oikein hyvälaatuisia ja ihan hyvin pakattu. Pieni lahjakin tuli mukana. :) Paita oli ehkä vähän iso Lutsin tytölleni, mutta näistä nyt ei koskaan voi varmasti tietää... Lähetystavoista voi valita EMSin ja airmailin välillä, mikä on ihan hyvä jos on tilaamassa vain pari juttua. Muistaakseni pistivät tilauksen postiin aika nopsaan.

Plussaa siis vain minulta.

~~

Tilasin myös Dollheartilta kengät ja liivisukat. Kummatkin olivat taattua Dollheart-laatua. Postituksessa taisi kestää pikkuisen tavallista pidempään, mutta ei mitään maailmoja kaatavaa.

Plussaa siis tännekin.

~~

Vähän hirvitti tilata Lutsilta nukke, kun en ollut pitkään aikaan seurannut nukkepiirejä: viimeisin muistikuvani Lutsista oli, että heillä oli joku tosi epäkohtelias asiakaspalvelija. Ilmeisesti tämä henkilö oli kuitenkin saanut potkut, ja minuun oli yhteydessä oikein asiallinen ja ystävällinen henkilö. Tilauksestani (yksi nukke, silmät, peruukki) oli jäänyt se peruukki uupumaan, koska viimeinen kappale varastossa oli viallinen. Lähettivät asiasta mailia ja kun heti perjantaina vastasin siihen, lähtikin tilaus tulemaan kohti Suomea jo seuraavana maanantaina.

Eipä tännekään muuta kuin plussaa, siis.

Lisäksi minusta näytti siltä, ettei tässä nukessa ollut niin pahasti näkyvissä noita saumojakaan (vrt. MNF Shiwooseen, joka minulla taannoin oli).

Edit: Nyt kun luin tuon edeltävän kirjoituksen, niin tosiaan, olivat pistäneet tyttöni aivan järkyttävän kireälle! D: Uskomattoman taistelun sain käydä sen kanssa.

Vastaa Viestiin