Weemanon palaute.

Hyvä ja huono palaute kaupankäynnistä.

Valvoja: Moderaattorit

Alueen säännöt
HUOM! Muistattehan, että osio on tarkoitettu vain foorumilla käytyjen kauppojen palautteita varten. Lisää tietoa löytyy sääntöjen kohdasta 9.7. Terveisin, YP
Caracal

Re: Weemanon palaute.

Viesti Kirjoittaja Caracal »

Ostin Weemanolta upeat kynttilänjalat. Kaikki sujui mallikkaasti ja kiittelen kovasti :D
Ennen tunnettu nimellä: +caracal-

Johanna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Ostin Weemanolta hamosen typykälleni, hyvä mieli jäi ja tyttökin piti hameestaan. Kaupat meni sujuvasti ja viestintä pelasi. Lyhyt mutta erittäin positiivinen palaute siis täältä, joskin hiukan myöhässä - pahoittelen unohdusta.
Edelleenkin kaikki hyvät asiat ovat muovia.
palautteet blogi puoti

Tatzuki

Viesti Kirjoittaja Tatzuki »

Ostin Weemanolta rahin

+Ystävällinen
+Tuote hyvin pakattu
+Viestintä pelasi

+/- Postitus kesti todella kauan vaikka maksoin rahin heti ja hän lupasi viedä tiettynä päivänä rahin postiin. Näin ei kuitenkaan mennyt eikä hän ilmoittanut sitä että postittaminen myöhästyykin. Loppujenlopuksi vei n.2 viikkoa siihen että rahi saapui lähimpään postiini. Posti oli toisella viikolla ilmeisesti töppinyt jotakin ja siitä en tietenkään syytä häntä.
En ehkä olisi laittanut teippiä itse rahin nahkapintaan koska siihen jäi muutamia tahmeita kohtia teipistä. Sekä kahdesta halkeamasta jaloissa olisi voinut ilmoittaa. Nämä halkeamat eivät silti itseäni haittaa mutta jotain muuta ne olisivat voineet haitata.

Kiitokset kaupoista ja kyllä edelleen tekisin mielelläni kauppoja weemanon kanssa. :kukka:

Miwa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miwa »

Heittelempä tänne nyt palautetta kimpasta.

Ymmärrän toki että foorumin ulkopuolinen elämä on tärkeämpää ja varsinkin kun kaikenmoisia pyhiä tässä välissä oli, mutta kolmen viikon odottelu kimppatavaroita ei vastannut odotuksiani. Informoiminen meni niin ja näin, välillä sai olla perään kyselemässä, varsinkin aikataulujen muutoksia (kyseinen päivämäärä jolloin luvattiin oli mennyt jo eikä tietoa tullut vasta kun perään huutelemalla).
Lisäksi hampaankoloon jäi vielä nakertamaan kantolaukun puuttuminen, josta erikseen kysyin Weeltä, koska se oli pääsyy kimppaan osallistumiseeni. Tuote oli mennyt sold outiin, mutta sain tästä tiedon vasta kun tilaus oli tehty :/ Olisin mielelläni ottanu vaikka sitten jonkun muun värisen laukun.

Wee oli kyllä oikein ystävällinen kimpanpitäjä ja mukavaa että piti kimpan, mutta silti tässä oli sen verran asioita jonka vuoksi on minun annettava kyllä negatiivista palautetta :/
Hartsikanta - Instagram - Kuunsirppi- nukkeja ja random stuffia

Tomodachi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tomodachi »

^ Samassa kimpassa olin minäkin, ja täytyypä olla valitettavasti aika lailla samaa mieltä kuin Miwa. Onhan se toki ymmärrettävää, että muutakin elämää on, mutta sen verran pitäisi kyllä itse kultakin löytyä vastuuntuntoa, että informaatio edes pelaisi. Kyseessä kun oli toisten ihmisten tavarat ja rahat. ja kyse oli vieläpä aika suurista summista tiettyjen kimppalaisten kohdalla. Itselläni henkkoht nyt ei ollut niin tuikitärkeää tavaraa kimpassa joten odottelu ei sinänsä haitannut minua, mutta kyllä tuo päivämäärien siirtyminen useampaan kertaan ja kaikenmoinen säätö ja sähläys tietämättömyys varjostivat minunkin osaltani kimppakokemusta. Tietty tässä taisi olla huonoa tuuriakin mukana, kun aiemmat kimpat on hoidettu nähtävästi ihan kunnialla. Mutta jospa tästä olisi opiksi otettu.
Tomon Forgotten Realms-kansa : Luinithin, Alfirin, Rhylaun, Veszraen, Brynja, Myrna, Loumi, Gunvald, Emèriel, Laurëas, Ninian, Fenna, Moa, Erydis, Faethorn, Usha,Gisla
Tulossa: Geir, Nolia, Elenna, Rhona

sargonnas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sargonnas »

Tomodachi kirjoitti:^ Samassa kimpassa olin minäkin, ja täytyypä olla valitettavasti aika lailla samaa mieltä kuin Miwa. Onhan se toki ymmärrettävää, että muutakin elämää on, mutta sen verran pitäisi kyllä itse kultakin löytyä vastuuntuntoa, että informaatio edes pelaisi. Kyseessä kun oli toisten ihmisten tavarat ja rahat. ja kyse oli vieläpä aika suurista summista tiettyjen kimppalaisten kohdalla. Itselläni henkkoht nyt ei ollut niin tuikitärkeää tavaraa kimpassa joten odottelu ei sinänsä haitannut minua, mutta kyllä tuo päivämäärien siirtyminen useampaan kertaan ja kaikenmoinen säätö ja sähläys tietämättömyys varjostivat minunkin osaltani kimppakokemusta. Tietty tässä taisi olla huonoa tuuriakin mukana, kun aiemmat kimpat on hoidettu nähtävästi ihan kunnialla. Mutta jospa tästä olisi opiksi otettu.
Kaikki on sanottu niin hyvin, joten pölläisempä vain saman linjan~
Edit! Silmät löytyivät, kiitos weemanon kissa 8)

Kiitoksia kuitenkin kimpasta.. Vaatteet tulivat kaikki eli en mene hirteen :D
Viimeksi muokannut sargonnas, La 15 Tammi 2011 17:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Tiazara

Viesti Kirjoittaja Tiazara »

Osallistuin Weenamon järjestämään Dollmore-kimppaan. Asiat olisivat tietysti voineet mennä huonomminkin, mutta kimpasta jäi erittäin huono maku.

Kimppa venyi niin alusta kuin lopustakin ja lähes koko sen ajan joutui huutelemaan perään että sai informaatiota missä mennään. Se että elämässä sattuu ja tapahtuu yllättäviä asioita on toki täysin ymmärrettävää, mutta jos muut kimpat ja foorumitoiminta silti pystytään hoitamaan normaalisti ja jätetään tämä kimppa heitteille aiheuttaa kyllä todella pahan mielen. Kyllä siinä alkaa miettimään jo omien rahojen/kimppatavaroiden kohtaloa, vaikka olisi millainen maine kimppajärjestäjällä.

Annan negatiivista palautetta. Mutta toiste saatan kyllä pystyä käydä kauppaa ja osallistua kimppoihin asianomaisen kanssa, mutta asiaa harkiten.
Jos me ei myönnetä, niin me ei olla koskaan mokattu!
Timanttitytöt | Palaute

Korone
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Korone »

Minultakin palautetta Weemanon järjestämään Dollmore kimppaan.

Heti aluksi haluan sanoa että Weemano vaikuttaa todella mukavalta henkilöltä, ja palautteeni ei ole tarkoitus mollata kyseistä henkilöä. Jokainen tekee virheitä asiassa sun toisessa, ja ne on ymmärrettäviä tiettyyn pisteeseen saakka. Yksityiselämäkin menee ehdottomasti harrastusten edelle.
Haluan myös painottaa sitä, että minua ei haitannut kimpan viivästyminen. Olen tottunut odottamaan kimppojen tavaroita kuukaudesta jopa pitkälle puoleen vuoteen. Olen kärsivällinen ihminen kimpoissa, jotenka tässä ei ole syynä lainkaan odotuksen määrä. Myöskin, kimppa hoidettiin juhlapyhinä, joulu ja uusivuosi oli tämän välissä jotenka ymmärrettävästi juhlapyhät viivästyttävät niin kimppoja kuin postinkin kulkua.

Kuitenkin, ehkä parempi on se että kimppoja ei kannata järjestää juhlapyhinä, koska luonnollisesti silloin ei välttämättä ole paljoa aikaa roikkua netissä ja hoitaa netin sisällä tapahtuvia asioita.
Eniten minua kimpassa harmittaa se, etten saanut kaikkia haluamiani tavaroita. Kyse ei ole siitä että tavarat olisivat menneet tilauksen kesken out of stock, vaan siitä että tilaukset eivät menneet ostoskoriin. Pääasiallinen syyni kimppaan oli yhteensä 15 pakettia niin valkoisia kuin tummiakin ripsiä. Kun kimppa oltiin tehty ja maksettu, Weemano ilmoitti minulle ettei saanut tuota 15kpl:ta tilattua, koska Dollmore ei ollut lisännyt niitä ostoskoriin, vaan vain yksi per laatu. Kysyin olisiko mahdollista lisätä nuo nyt jälkikäteen ostoskoriin ja yhdistää tilaukset, mutta weemano kieltäytyi sanomalla että kimpassa oli muutenkin tarpeeksi hässäkää koska Dollmore ei vastaillut viesteihin tarpeeksi nopeasti, ja sainpahan nyt edes sitten nuo. Ymmärsin kyllä että virheitä sattuu ja nettisivun kettuilulle ei voi mitään, mutta harmitti kuitenkin. Weemano myöskin sanoi lähettävänsä minulle jotakin pientä hyvitykseksi mokasta.
Asia kismitti siitä syystä, että valkoisia ripsiä on tolkuttoman vaikea saada nykyään mistään. En tiedä miksi, onko ripsien valmistus valkoisena värinä haastavaa, vai mistä on kyse, mutta yleensä kun näitä on jossakin myynissä ja sen jälkeen kun ne menevät out of stock, kaupat eivät ole niitä enää uudestaan tuoneet nettisivuilleen. Olen aukaisemassa kauppapaikkani piakkoin, ja toivoin että minulla olisi ollut näitä valkoisia myöskin tarjottavana tummien rinnalla. Sekä muissa paikoissa valkoiset ripset maksavat paljon enemmän kuin Dollmorella, mikä on tiettävästi halpa kauppapaikka.

Kimpan edetessä huomasin että informaatio takkusi jonkin verran lähes koko kimpan ajan. Weemano antoi tiettyjä päivämääriä milloin tulisi tapahtumaan mitäkin, mutta useimmiten ihmiset joutuivat useampaankin kertaan huhuilemaan kimpan vetäjän perään. Ihmiset huolestuivat sekä Weemanosta että kimpastakin, miltä olisi vältytty hyvin jos Weemano olisi vain suoraan ilmoittanut että hän ei pysty nyt kiireiden sekä yksityiselämän vaikeuksien takia hoitamaan kimppaa. Mitään yksityiskohtaisia selityksiä ei olisi todellakaan kaivattu, enkä usko että kukaan olisi edes halunnut tietää mitään weemanon yksityiselämästä. ( en minä ainakaan, koska minulle ei muiden yksityiselämät kuulu pätkääkään )

Seuraavat kaksi asiaa ovat sellaisia, että ne on vähän yhdentekeviä minulle, mutta ajattelin silti listata ne että tiedetään missä mennään.
Kimpan loputtua ja tavarani saatua, huomasin että olin pyydettäessä maksanut 2€ suomensisäisiä postituskuluja. Kirje oli tavallinen kirjekuori ykkösluokan postimerkillä, jolloinka hintaa yhteensä näille kahdelle tulee 0.85€. En myöskään koskaan saanut sitä pientä hyvitystä siitä että en saanut haluamiani tavaroita.
En tarvitse sitä 1.15€ palautusta. Pärjään hyvin ilman sitäkin. En myöskään kaipaa sitä hyvitystä menetetyistä tavaroista, niin kultainen ajatus kuin se weemanolta olikin.

Tavarat oli pakattu siististi ja nätisti kirjekuoreen, ja kirjekuori oli teipattu hyvin kiinni. Tavarat lähtivät myös silloin kun Weemano ilmoitti siitä kimpassa. Postitus siis sujui mallikkaasti ja moitteettomasti.

Weemano varmasti otti kimpasta opikseen. Hän on kuitenkin hoitanut muita kimppoja hyvin sekä mallikkaasti, jotenka uskon tosiaan että tämän kimpan persiilleen meno johtui aivan kiireestä sekä yksityiselämän vaikeuksista.
Toivon että weemanolla helpottaa pian, ja että asiat menisi hyvin siellä foorumin ulkopuolisessa elämässä.~

lefrin

Viesti Kirjoittaja lefrin »

Olin itsekin mukana Weemanon järjestämässä Dollmore-kimpassa, ja valitettavasti olen aika monessa aiemmissa viesteissä mainitussa asiassa samaa mieltä. On päivänselvää, että yksityiselämä menee harrastuksien edelle, ja kimppaan muutenkin vaikutti Weemanoon itseensä riippumattomia asioita, mm. lähenevät pyhät.

Itseäni kimpassa harmitti informaation takkuaminen, mitä on kommentoitu aika tyhjentävästi aiemmissa viesteissä, esimerkiksi Koronen viestissä. Olisin itse kaivannut vaikka pelkkää viestiä Weemanolta siitä, että nyt on tilanne, jolloin kimppa viivästyy, kuin vain pelkkää hiljaisuutta (ja perään kyselemistä) kun muu foorumitoiminta ja kimpat sujuivat.
Tämä nyt on ehkä pikkujuttu eikä paljoa kaivele, mutta itse ihmettelin hieman saamaani paketin kokoa. Weemano ilmoitti kimppalaisille, että kenkiä tilanneet saavat tavarat maksikirjeessä, mutta tilaamani tavarat (mm. kahdet kengät) veivät kyseisestä kuoresta 1/3. Tavarat olisivat mahtuneet pienempäänkin tilaan tiiviimmin aseteltuna, nyt jäi vähän sellainen tunne, että maksoin postikuluja tyhjästä tilasta.

Kimppa olisi varmasti sujunut paremmin ilman järjestäjän kiirettä ja läheneviä pyhiä (ehkä seuraavat kimpat järjestyvät paremmalla ajalla ja harkinnalla?), koska muuten kimppa sujui suht hyvin, ja kimpan alussa informaatiokin kulki. Aika neutraalia palautetta tulee täältä päin. Olen kiitollinen Weemanolle kimpan järjestämisestä, ja varmaan uskaltaisin uudestaankin hänen kanssaan asioida.
Kotona: Aeneas (MD Ryu) ~ Baz (DF Lishe d.) ~ Lilith (SOOM MD Migma)

~ Palaute & tumblr & tweet & dA ~

snive

Viesti Kirjoittaja snive »

Pankit yms. hidasti hieman lähetyksen liikkeellelähtöä, mutta nukke saapui perille pian. Hyvin pakattuna ja ehjänä saapui. :D
Talossa: Yuki - Dollzone Mo, Severus - Dollzone Megi, Tintti (Lily) - Felix Brownie Yoyo ja Misa - AoD Xi, Tom - Dollzone Hong.
psbfan -> snive

Liutti

Viesti Kirjoittaja Liutti »

Kaupat tuli tehtyä petite-nukesta ja muutamasta tavarasta.

+ erittäin ystävällinen ja joustavakin myyjä
+ toimiva kommunikointi muuallakin kuin hartsilapsissa; jos ei vähään aikaan kuulunut viivästymisen aikana, ainakin vastasi, kun kyselin perään
+ hyvin pakattu paketti
- hidas toimitus, johtuen ween henk.koht. ongelmista, joten ymmärrän (vaikka aiemminkin venähti vähän..). Myös posti teki osansa viiväyttääkseen lapsen saapumista aiheuttaen minulle holtitonta manaamista.
- pari osaa paketista jäi uupumaan (luvattu paita, normaalijalkojen toinen reisipala); unohdusta, uskoisin

Elikkä kiitoksia kaupoista, lapsi on hurmaava!♥
Viimeksi muokannut Liutti, Ti 15 Helmi 2011 22:29. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kuva
Kotona MSD-poika "Timjami" & Petite-tyttö "Meirami"
PalauteketjuKuvia

sargonnas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sargonnas »

Sain Lutsin kimppakamat.

-Kimppa venähti, mutta ymmärretään
-Postitus venähti, mutta ymmärretään
-Yksi tuote puuttuu, enkä ole saanut korvaamisesta tietoa, ehkä ei ihan ymmärretä..

Joten kiitos kimpasta ja otathan yhteyttä siitä puuttuvasta, ettei taas joutuisi peräänkuuluttamaan ^^'

Aru

Viesti Kirjoittaja Aru »

Splittasin weemanolle Soom Tuffin siivet:

-pyysit lisää maksuaikaa jonka ennen joulua tietysti ymmärrän, ja sovittiin uusi maksupäivä. Olisi ollut kiva jos olisit maksanut yhdessä sovitun uuden maksupäivän mukaan. Maksu kuitenkin viivästyi tästä reilusti kahdella viikolla ilman minkäänlaista ilmoitusta.

-pyysin erikseen sinua ilmoittamaan kun paketti saapuu ja että kaikki on paketin sisällä ok, maksoin jopa itse omasta pussistani osan paketin lähetyksestä ilahduttaakseni. Tämä oli tietenkin vain pyyntö eikä kimppaan osallistuminen velvoittanut sinua tähän, mutta aika jäätävää saada vastaukseksi täydellinen hiljaisuus. Myyt siipiä kuitenkin jo, eli oletan että ovat tulleet perille?
Massiivinen nukkelaumaremontti meneillään - kirjanpito mahdotonta tällä haavaa :)

Loveless-Mitsukai

Viesti Kirjoittaja Loveless-Mitsukai »

olin mukana Weemanon luts-kimpassa

- infoaminen toimi silloin kun perään huudeltiin
- kimppa itsessään venähti mutta osan syistä ymmärrän
- postitus viivästyi ween henk. koht. elämän takia joten osittain ymmärrän

Harkiten kävisin kauppaa itse uudestaan ja harkiten menisin kimppaan uudestaan mukaan kun dollmoren kimppa jonka hän aloitti luts kimpan jälkeen meni nopeammin sitten loppupeleissä loppuun asti kun tämä kimppa plus kun jouduttiin pitkään odottelemaan tietoja että milloin saadaan tietoon tulli-summat ja vastaavat, itselläni kun oli solmittuna isompikin summa joten ehti pelätä pahintakin aina välillä.
Not truly here.

yoosei

Viesti Kirjoittaja yoosei »

Ostin weemanolta kaksi petite-peruukkia.
+sain peruukeista kuvat pyytäessäni
+lähetettiin sovitusti
+hyvin pakattu ja hyvässä kunnossa

Mainittakoon, että ween muuttopuuhat hidastivat kaupanteon n. 1kk:een, ja siitä tuli asianmukaisesti ilmoitus poissaoloketjuun. Minua ei verkkaisuus haitannut, sillä peruukeilla ei ollut mikään kiite. :) Kiitokseni! :sininenkukka:
Kotona: Lucas (DZ Mo) // Benjamin (DZ Megi) // Sentaro (RS Jun) // Haruka (DZ Leng) // Mary-Ann (DZ Zhuwei) // Cameron (SM Aphan) // Emily (KDF Cherry) // Damon (5SD Aiden) // Emil (KDF Cherry) // Saul (ED Wu) // Ice (KDF Maska) // Tatsuo (LR08) // Elliot (DZ Star) // Ryu (LR07) // ??? (ED Eun-a) // ??? (ED Vivien) // ??? (SM Grey) // ??? (SM Nor) // ??? (BF Patrick) // ??? (ED Yumi) // ??? (BF May)
Hartsikanta
// Palaute // M:Nuket ja nuken osat

weemano
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weemano »

Pyydän taas, jälleen kerran anteeksi kaikilta joille en ole ollut paras mahdollinen kauppakumppani.
Elämäni on ollut koko alkuvuoden täyttä sekasortoa, ilmankin yllättäen tullutta muuttoa, jaksamiseni perus arjenkin suhteen on ollut todella tiukilla.
Pyrin parempaan kaupankäyntiin jatkossa, nyt kun elämäni näyttää edes hieman valoisamalle. Kiireeni jatkuvat oletettavasti vielä maaliskuun loppuun.
Elämisen ihana turhuus 💜

Kyoness

Viesti Kirjoittaja Kyoness »

Osti minulta nuken
Ensin maksu piti hoitaa osamaksulla ,mutta maksoikin kaiken kerralla.

+ nopea maksu
+ mukava kauppakumppani

joten ruusuja minulta :) :ruusu:
Kotona: DZ Ray - Lucas, DZ Mo - Benjamin
Tulossa: DZ Feilian - Hannie.

Meepu

Viesti Kirjoittaja Meepu »

Ostin Weemanolta nuken.

Kaikki sujui oikein hienosti ja postituskin tapahtui nopeasti ja hintakaan ei päätä huimannut :)

Kiitoksia oikein paljon ja ruusu :ruusu:

Yamire

Viesti Kirjoittaja Yamire »

Ostettiin Weemanolta pikkunukke (fairygardenin Riko), tyttö tuli perille hyvissä ajoin ja juuri sellaisena kuin oli kerrottu :)

Kiitos siis :ruusu:

Kurou
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurou »

Weemano osti minulta SD kokoisen nuken fantasiaosineen.

- 3kk:n maksuaika saatiin neuvoteltua ongelmitta
- Minut pidettiin hyvin ajantasalla maksuista
- Yhteydenpito oli kaikinpuolin positiivista ja pelitti hyvin
- 3kk:n maksuaika piti, ja viimeinen erä tulikin reilusti ennen "deadlinea"
- Nouti nuken paikanpäältä

Huomioon ottaen että kokonaissumma tässä kaupassa oli suht. suuri ja olin itse aluksi hieman epäröivä pitkää maksuaikaa kohtaan, menivät kaupat kaikinpuolin mainiosti, eikä minulla ole mistään valitettavaa. :)

Pelkkää plussaa minulta! :muffinssi:

Vastaa Viestiin