Lunaticzin risut ja ruusut

Hyvä ja huono palaute kaupankäynnistä.

Valvoja: Moderaattorit

Alueen säännöt
HUOM! Muistattehan, että osio on tarkoitettu vain foorumilla käytyjen kauppojen palautteita varten. Lisää tietoa löytyy sääntöjen kohdasta 9.7. Terveisin, YP
Lunaticz

Lunaticzin risut ja ruusut

Viesti Kirjoittaja Lunaticz »

Koska kaikilla muillakin on palauteketju? Eli siis tänne voipi sitten laittaa kaikki palautteet miun kanssa suoritetusta kaupankäynnistä. ^_^
~Korpikuusen kannon alla on mörrimöykyn kolo~
Hartsikanta | Palaute | Flickr | Tumblr

Hunajasieni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hunajasieni »

Lunaticz osti minulta peruukin ja maksoi nopsaan ja kaikki sujui hyvin. Hyvät kaupat. :)
Nuket ei koskaan lopu, ei vaikka uskottelisi mitä... ♥ ^___^
Jos haluat palautteen niin jätä miulle palaute, jätän ketjun mukaan vastapalautteet halukkaille. (On niin paljon niin siksi näin.)
Kauppa - ei enää tilausjaksoja!

Blogi | Tilaustyöt | Kaikki myytävät | Palaute

Taikatuuli

Viesti Kirjoittaja Taikatuuli »

Ostin Lunaticzilta miniatyyrisen sisustusesineen.
Luna oli erittäin aktiivinen vastaamaan viesteihin, ja tarjoutui tuomaan tavaran yhteiseen miittiina asuinalueellani, ja jopa oli valmis tiputtamaan hintaa, sillä säästäisin postikuluissa.
Esine oli erinomaisessa kunnossa, vielä alkuperäisessä pakkauksessaan.
Luotettava, ystävällinen ja nopea kauppakumppani, suosittelen.
+++
Metatron/Deus/Aslan/Athos/Aramis/Porthos/Korppi/Friitu/Ceinwen/Amos/Reginhard/Haimo/Oberon/Keijukuningas/Kukkaiskeiju/Ruusu/Puck/Kyne/DeerB/DeerG/Lyuben/Jänis/WhiteRabbit/Miro/Ai/Jirí/Jäger/rva Possunen/Neptune/Leinikki/Lulubelle/Lempi/Staro/Flemeth/Mithra/Lonker/Lääkärinna/Riddare/Cham/Canelé/Ikkapuu/Lulu/HugoHunk/Qi/PoePoe/

Point

Viesti Kirjoittaja Point »

Ostin Lunaticzilta kivan peruukin, joka saapuikin tänään, mukanaan kivat nipsukat ylimääräisenä <3 . Ruusuja ja ylistystä tälle nopealle ja mukavalle kauppakumppanille.

Taikatuuli

Re: Lunaticzin risut ja ruusut

Viesti Kirjoittaja Taikatuuli »

Haijaa! Olen täysin unohtanut antaa tänne kommenttia jo hieman kaukaisemmasta kaupasta, mutta nyt lähtee~
Ostin Lunaticzilta nuken, joka oli Limited mallia ja loppuunmyyty firman omilla nettisivuilla.
Hän kertoi miitissä mahdollisesta myynnistä, ja ahdistelin sitten Lunaticzia tarpeeksi, että sovimme ostamisesta ennen kuin hän laittoi julkista myynti-ilmoitusta esille.
Nuken hinta oli varsin reilu, hän pyysi täysin samaa kuin mitä oli kuluineen maksanut, eikä lainkaan voittoa vaikka malli oli vaikeasti saatava ja nukke aivan moitteettomassa täysin uudenveroisessa kunnossa.
Sen lisäksi Luna oli reilu ja suostui maksun hoitamiseen osissa, sekä toi nuken kotipaikkakunnalleni asti miitin merkeissä.

Ja sen jälkeen ostin Lunaticzilta peruukin samalla systeemillä (miitissä kinuamisella?) ja jälleen kerran hän oli todella ystävällinen ja tavara uuden kiiltävässä kunnossa.

Äärimmäisen ystävällinen ja luotettava kauppakumppani, suosittelen ehdottomasti!!
+++++
Metatron/Deus/Aslan/Athos/Aramis/Porthos/Korppi/Friitu/Ceinwen/Amos/Reginhard/Haimo/Oberon/Keijukuningas/Kukkaiskeiju/Ruusu/Puck/Kyne/DeerB/DeerG/Lyuben/Jänis/WhiteRabbit/Miro/Ai/Jirí/Jäger/rva Possunen/Neptune/Leinikki/Lulubelle/Lempi/Staro/Flemeth/Mithra/Lonker/Lääkärinna/Riddare/Cham/Canelé/Ikkapuu/Lulu/HugoHunk/Qi/PoePoe/

Nolluska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nolluska »

Myin Lunaticzille tekemäni akryylisilmät, kommunikaatio pelasi hyvin ja raha siirtyi tililtä tilille todella nopeasti :3 Pelkkää plussaa <3

Kihaku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kihaku »

Lunasa osti miulta nuken ja muuta sälää, kommunikaatio ja maksu ovat hoituneet rivakasti. Voin suositella lämpimästi :3

Hupe

Viesti Kirjoittaja Hupe »

Ostin Lunalta silmät ja peruukin, tavarat vaihtoivat miitissä omistajaa joten posteilta säästyttiin. Olivat todella hyvässä kunnossa ja hyvin pakatut. Kiitoksia! :)

Temerice

Viesti Kirjoittaja Temerice »

Ostin Lunalta silmät, jotka sain Ropecon-miitissä. Silmät olivat hyvin pakatut ja olen tyytyväinen kauppoihin.
Ruusuja minulta! :3
Good day to cross a river.

At home: Neme ¤ Ruska ¤ Pieni
Haaveissa: Kuura // Reina

Arachlia
Palaute: http://hartsilapset.fi/forum/viewtopic.php?f=21&t=5778
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arachlia »

Sain tilattua Lunaticzin kautta lelukännykän, kaikki sujui hyvin :wink:

R.E.M

Viesti Kirjoittaja R.E.M »

Minulta pelkkiä ruusuja :)

Ostin simmut jotka tulivat perille nopeasti ja hyvin pakattuna.

Salwa

Viesti Kirjoittaja Salwa »

Ostin lunalta parit silmät, priimakunnossa olivat.
Eli ruusuja vain täältäkin suunnalta, olisi ollut mukava jutella pitempäänkin :)
"You make my blood run cold"

kotona:
Sin - Kileira - Chaos - Eden - Trick - Shy - Luscinia
kroppaa vailla: Yuni - Melancholy - ??? - ???

palautteeni hartsikanta

PumpkinLizard

Viesti Kirjoittaja PumpkinLizard »

Olin mukana Lunaticzin järjestämässä kimpassa dollmorelle. Kaikki meni sujuvasti ja tavarat sain ihan livenä käteeni täällä turkkusessa ^^. Kiitoksia vielä kovasti!! <3 <3
Kotona: DZ Ray "Hiroshi", DZ Shoyo boy "Kazuki", BBB Elfkin "Boogie" & Luts KD Cherry boy "Sora"
Palaute

Onis

Viesti Kirjoittaja Onis »

Olin Lunaticzin järjestämässä dollmore kimpassa, kaikki meni sujuvasti ja nopeasti. <3 Suuret kiitokset kimpan järjestämisestä ja paljon ruusuja miulta~
- Pahoittelen signaturen malfunctionia. -

an-Aiy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja an-Aiy »

Minä myös olin mukana Dollmore-kimpassa.
Lunaticz järjesti kaiken tosi ripeästi ja asiallisesti ja informointi oli moitteetonta. :,3
Suuret kiitokset ja ruusut täältä päin~

neiti-illuusio

Viesti Kirjoittaja neiti-illuusio »

Olin Lunan järjestämässä Dollmore kimpassa, ja hän hoiti kyllä kaiken kunnolla ja asiallisesti. Eli pelkkää plussaa ja ruusuja ja kukkia ja kiitoksia täältä <3
Harha (MNF Ryeon/DZ hybridi), Kuura (AoD MiMi), Illuusia (MNF Marcia),Riel (CustomHouse Marco), Keres (MNF Marcia D/Resinsoul hybridi), Ehecthan Euthymios (SpiritDoll Echium/DZ hybridi), Matkaajatyttö (Fantasy Doll Glen)
Hartsikanta ~ Haaveissa: DZ Natasha, AoD Xi, AoD NiNi

Andria

Viesti Kirjoittaja Andria »

Minä myös olin mukana Lunaticzin järjestämässä kimpassa ja kaikki sujui erittäin mallikkaasti. Ei mitään negatiivista sanomista, ei tästä vaan voi olla, niin hyvin Luna hoiti homman kotiin. Kiitos hurjasti! <3

Suchi

Viesti Kirjoittaja Suchi »

Minäkin olin Lunaticzin järjestämässä Dollmore-kimpassa, homma hoitui yllättävän nopeasti ja kivasti.
Ektsrakiitosta siitä että sain tavata paikan päällä stadissa, säästyin postikuluilta. :3
Ihanan mukava myyjä, ruusuja :kukka:

Peippo

Viesti Kirjoittaja Peippo »

Hejaaan!!

Elikkäs, olemme Lunaticzin kanssa tehneet minitilauksia mm. Crobidollille ja Souldollille, sekä osallistuin hänen juuri järjestämäänsä Dollmore-kimppaan. Kaikki on sujunut erittäin hyvin, Luna on asiat huomioonottava ja luotettava kauppakumppani, joka pitää kimppaajat ajan tasalla tilauksen kulusta.
Olen erittäin tyytyväinen näihin kauppoihin (ja kaikki tuotteetkin olen saanut kotiinkuljetuksena *kröh*kämppis*kröh*).
Paljon ruusuja ja syrämmiä. <3 <3
Palaute - Hartsikanta - Kaupankäynti

Yasuami | Haru | Zhedi | Amato | Hulda

Bneko

Viesti Kirjoittaja Bneko »

Osallistuin Lunaticzin järjestämään kimppaan ja kaikki sujui aivan erinomaisesti. Suuret kiitokset täältä! :3
Bluefairy Olive ~ Nyan & MinoruWorld Leila - Mai
~Palautteeni~ & ~Myyntiketjuni~

Vastaa Viestiin