Tsukin ruusuja ja risuja

Hyvä ja huono palaute kaupankäynnistä.

Valvoja: Moderaattorit

Alueen säännöt
HUOM! Muistattehan, että osio on tarkoitettu vain foorumilla käytyjen kauppojen palautteita varten. Lisää tietoa löytyy sääntöjen kohdasta 9.7. Terveisin, YP
Avatar
Tsuki
Viestit: 461
Liittynyt: 11 Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki/Southampton
Viesti:

Tsukin ruusuja ja risuja

Viesti Kirjoittaja Tsuki »

Eli palauteketju minullekin :3
Laittakaa vain rohkeasti, oli kyse sitten negatiivisesta tai positiivisesta.
On kiva kuulla miten on mielestänne toiminut ja jos taas ei ole toiminut missä oli vikaa/parantamisen varaa ^^
Toivon kuitenkin, että jos tuli negatiivisia kokemuksia jätät minulle varaa hyvittää/vastata.
Kukaan kun ei ole täydellinen~
Mutta lopettakaamme pölinät. Pääpointti tuli kuitenkin selväksi.
Viimeksi muokannut Tsuki, Ma 22 Huhti 2013 13:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kotona: Aya - CP DES// Tori - DM Torrie// Vanamo - Volks Kurumi// Hisa - Volks Lorina //Freya - Lillycat Cerisedolls Ellana// Yuiko - Unoa Elder Ange // Mili - Soom Picro

+ Hartsikanta + Tsukifly blogi + Etsy

Avatar
Maria
Viestit: 382
Liittynyt: 21 Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Maria »

Olen ostanut Tsukilta (tästä on jo aikaa) ainakin yhdet MSD-kengät sekä Magic Eraserin, kaupat sujuivat hienosti. Kiitos!
Jemima (Volks F-01) & Mai (Narae 40S)
Haaveissa: MiniFee Celine, Minisup Haru & Supia Hael

Avatar
Deen
Viestit: 572
Liittynyt: 02 Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Deen »

Siitä on jo melko kauan, kun ostin Tsukilta kengät mutta sanompa silti, että hän hoiti niiden myynnin hyvin. Paketti tuli postissa ajallaan ja hyväkuntoisena. :)

Avatar
Akichi Ren
Viestit: 850
Liittynyt: 31 Joulukuu 2005
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Akichi Ren »

Muistelen osallistuneeni joskus ammoin Tsukin järjestämään kimppaan. Kimppa oli mielestäni varsin hidas ja epäjärjestelmällisesti hoidettu, mikä taisi aiheuttaa muillekin osallistujille jonkinasteista turhautumista. Mutta ilmeisesti Tsukilla oli jokin oma tilanne menossa, joka hommaa hidastutti. Tämänhetkinen kimppa jossa olen mukana on toistaiseksi sujunut ongelmitta. Eli ei mitään erityisen negatiivista palautetta ole, vaan tulinpahan vaan toteamaan. Pikkukömmähdyksiä sattuu, ja näyttäisi ainakin minusta, että Tsuki on parantanut otettaan. ^^;

Edittiä: Kiitokset Tsukille myös siitä, että suhtautui kärsivällisesti, kun ennakkoasenteistani johtuen epäilin hänen mokanneen toisessa kimpassa, vaikka itse laskin päin honkia.
Viimeksi muokannut Akichi Ren, Ma 27 Elo 2007 22:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
.: Khan :: Seba :: Vincent :: Taki (滝) :: Mine (峰) :: Sawa (澤) :: Pope :: Ernest :: Romi (露水) :.
°~° Palautteet °~° Blogi °~° Piirrustukset °~° Aiemmin nickillä Shiranami.

Avatar
Point
Viestit: 1607
Liittynyt: 08 Tammikuu 2007

Viesti Kirjoittaja Point »

Olen asioinut Tsukin kanssa monasti sekä kimppakauppoja että yksityisiä ostoksia. Tavarat ovat olleet hyvässä kunnossa. Pienen pieni risu tulee minun mielestäni hiukan hitaasta tavaroiden toimittamisesta. Kärsimättämyys saattaa johtua tietty siitä, että kun on ostanut jotakin mukavaa, sitä haluaisi tavarat heti näppeihinsä :)

Avatar
Mort
Viestit: 703
Liittynyt: 24 Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Mort »

Olen ostanut Tsukilta peruukin :''3 Maksun jälkeen se tuli nopeasti ja hyvin pakattuna, sekä hyvässä kunnossa n__n eli plussaa tämän yhden kokemuksen perusteella XD <3
.Entinen Mortifera.
Tumblr | Palaute

Avatar
Rafael
Viestit: 754
Liittynyt: 30 Maaliskuu 2007

Viesti Kirjoittaja Rafael »

Minäkin ostin peruukin. Pientä napinaa siitä, että paketti lähti matkaan hitaasti. Mutta mitään vahinkoa tästä ei aiheutunut, joten plussaa minulta Tsukille <3 (minä vainoharhaisena luulin, että joku on jo paketin pöllinyt kun täällä on näköjään sellainen käytäntö -__-' että muutkin saavat varautua minun hössötykseeni.)

○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○
palaute

Avatar
Mustikka
Viestit: 174
Liittynyt: 26 Heinäkuu 2006

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Olen ostanut Tsukilta peruukin ja muistaakseni postitus sujui nopeasti. Eli ihan plussaa vaan minulta :3.

Avatar
Hupe
Viestit: 706
Liittynyt: 05 Joulukuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hupe »

Ostin tsukilta hupparin tässä viikko sitten, postitus oli minun kohdallani varsin nopea, oli mukava asioida kanssasi! :)

Tämä ei varsinaisesti risu ole, mutta jatkossa olisi mukava tietää koska paketti/kirje on lähtenyt matkaan :) Noh, jokatapauksessa pelkkää plussaa minulta

Avatar
rithrin
Viestit: 146
Liittynyt: 25 Syyskuu 2005
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rithrin »

Olen ostanut Tsukilta m.m. kengät sekä muuta tavaraa, sekä myynyt hänelle peruukin (ainakin yhden..?). Yhteydenpito on sujunut hyvin, ja tavaroiden luovutus on usein voitu järjestää jopa henk. koht. mistä kiitänkin.

Lisäksi olen osallistunut kimppatilauksiin, joita Tsuki on hoitanut. Muutama kerta kimpat ovat viivästyneet.
Jouduin ensimmäisen kimpan suhteen pettymään, joska akryylisilmät lähetettiin kirjekuoressa, joten ne menivät murskaksi postissa. Tämänkaltainen ikävä tapahtuma korjantuu varmasti jos ostaja osallistuu pakkauskustannuksiin.
En silti ole tyytymätön kimppatilauksiin. Ehdotan, että yhteydenpitoa lisätään ja myös kimpan yksityiskohdista (milloin tilaus lähtee, milloin paketti saapuu, onko tulleja ja paljonko jokaisen osuus, kuinka tavarat lähetetään eteenpäin, jne) pidetään yhteyttä.
Onnea vain jatkossa!

Avatar
Suzume
Viestit: 147
Liittynyt: 14 Tammikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Suzume »

Minä ostin mekon, se tuli nopeasti ja kaikki sujui muutenkin ongelmitta. ^__^

Avatar
Xaya
Viestit: 2744
Liittynyt: 12 Lokakuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Xaya »

Myyjä, positiivinen palaute.

Olen ostanut Tsukilta mm. nuken, peruukkeja, silmiä ja vaatteita. Oikein mainiosti on kaupat sujuneet ja tavarat tulleet ehjänä perille.

Myös kimpat on järjestyneet hyvin ja tavarat tulleet kohtuullisessa ajassa perille. Kiitos!

Avatar
Taikatuuli
Viestit: 550
Liittynyt: 12 Syyskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Taikatuuli »

Olen vaihtanut käytettyä tavaraa Tsukin kanssa.
Tavarat olivat hyvässä kunnossa, siistejä ja puhtaita, ja hän vaihtoi ne miitissä ostettuihin ja omatekemiin vaatteisiin reilulla 'hinnalla'.

+
Metatron/Deus/Aslan/Athos/Aramis/Porthos/Korppi/Friitu/Ceinwen/Amos/Reginhard/Haimo/Oberon/Keijukuningas/Kukkaiskeiju/Ruusu/Puck/Kyne/DeerB/DeerG/Lyuben/Jänis/WhiteRabbit/Miro/Ai/Jirí/Jäger/rva Possunen/Neptune/Leinikki/Lulubelle/Lempi/Staro/Flemeth/Mithra/Lonker/Lääkärinna/Riddare/Cham/Canelé/Ikkapuu/Lulu/HugoHunk/Qi/PoePoe/

Avatar
Kihaku
Viestit: 1268
Liittynyt: 15 Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kihaku »

Miinusta.

Siitä on jo aikaa, mutta liittyessäni Tsukin Leeken kimppaan, tsuki veloitti n.35€ yhdestä leeken peruukista, joka maksoi 28$ (siihen aikaan n. 23€ tj). Postimaksuja ja tulleja kuulemma tuli 10€. Kun pyysin häneltä kuittia tai ems numeroa, niin kumpaakaan ei löytynyt, vaikka kyselin kuukauden päivät. Hän ei myöskään muistanut mitä tuotteita ostettiin, joten en voinut tarkistaa edes leekeltä suoraan ja hän oli haluton antamaan mitään tietoja tilauksesta. Myöhemmissä tilauksissa postimaksu näytti kohtuullisemmalta, mutta hän ei silti antanut ems numeroa eikä esittänyt kuitteja.
Tämän lisäksi hänellä kesti pari viikkoa lähettää tavaroita eteenpäin kun ne ovat tulleet hänelle.

Hieman off-topiccina, minun on ollut tarkoitus ostaa muutama hänen myymänsä tuote, mutta kun kävin tarkistamassa kaupan sivuilta, tuotteet olivat usein siellä halvemmalla myynnissä uusina. Hän myös myy settien osia samalla hintaa kun kaupassa myydään niitä samoja kokonaisia settejä.

Plussaa siitä, että kun viimeksi ostin häneltä peruukin jokunen viikko sitten, niin se oli oikean hintainen, tuli kunnossa ja nopeasti kotiin.


Ja tässä Efoton postaama viesti toiseen threadiin, joka on nyt poistettu tarpeettomana.
Efoto Posted: Thu Jul 05, 2007 11:40 am

Tsuki lupasi lähettää ostamani kengät viimeviikolla. (Eli viimeviikon maanantaina ostin ne)

Ne tulivat vasta tänään mikä oli sinäänsä ISO miinus. Eilen olisin lähtenyt kuukaudeksi ulkomaille ja täällä ei olisi ollut ketään vastaanottamassa pakettia. Ja tämä ei ollut ensimmäinen kerta.
Ja muutenkin olin unohtanut koko ostoksen sen viivästymisen takia. Hyvä että olin perunut matkani ja jäänyt kotia, muuten paketti olisi lähetetty ties minne. Ja paketin olisi pitänyt tulla viimeviikolla viimeistään.

Tätä ei ollut kiva kirjoittaa mutta TOIVON että tälläistä ei toistu enään. ToT
Ja olisi myös kiva ilmoittaa lähetyksen viimästymiset ym niin tätäkään ei olisi sattunut.

Avatar
Sleepy doll
Viestit: 456
Liittynyt: 30 Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Suomi, pk-seutu

Viesti Kirjoittaja Sleepy doll »

Itselläni ei ole kuin positiivista palautetta Tsukista =^~^=

Olen ostanut Tsukilta Volks F-16 pään ja vinon pinon vaatteita (kaupankäyntikertoja on kaiketi tullut lähemmäs toistakymmentä).

Kommunikaatio on aina ollut ystävällistä ja yleensä varsin nopeaa, ja tavarat ovat saapuneet nopeasti, hyvin pakattuina ja aina erinomaisessa kunnossa.

Kiitos kovasti Tsukille =^~^=
Meme(DZ X-3)Dalarion(CP CountVerreBreakaway) Hummingbird(VolksF-16)Lumikide(DoD Si) Michael(DZ Anniversary Yi)Kuunhohde(BC Elfver2 MistyBlueKumi) Adrien(AR Diana boy)Teriance(CP NaNuRi07) Miron(DK Kiss)Arius(DZ Wing mod) Kaunokainen(DZ Fox)Kipinä(DZ Leo) Simpukka(VolksF-03mod)D16(BB BlueElfkin) Bridget(DZ Kimi boy)Hattara(DZ Luna) Saniaistassu(DZ Fox girl)Daelon(DZ Aaron2) Falcata(Soom Glati)Ksifos(Soom R.Bygg) Aidenn(Soom Alk)Echinopsis(DZ ChristmasBabyC) Kharion(Luts D.Commander ofBlueKnights Abadon)Cheshire-Kisuli(Pipos BabyCheshireMintyHoney) Cheshire-Misuli(Pipos BabyCheshireMintyNaughty)

Avatar
Yenna
Viestit: 1955
Liittynyt: 01 Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä
Palaute: viewtopic.php?f=21&t=3618
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yenna »

Ostin Tsukilta gogglet. Tulivat perille erittäin nopeasti ja hyvässä kunnossa. ^^

Avatar
Eru-desu
Viestit: 131
Liittynyt: 27 Maaliskuu 2007

Viesti Kirjoittaja Eru-desu »

Ostin Tsukilta housut, ja ne tulivat perille varsin nopeasti ja erittäin hyvässä kunnossa. Eli siis plussaa plussaa plussaa. :D

Avatar
HajaMiel
Viestit: 419
Liittynyt: 14 Elokuu 2006
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HajaMiel »

En ole ostanut mitään, mutta kyselyihin ja lisäkuvapyyntööni vastattiin nopeasti ja toive toteutettiin :). Tämän viestin sisältö: positiivinen.
Kuva | DA | Palaute |

Avatar
Summoner
Viestit: 680
Liittynyt: 21 Elokuu 2007

Viesti Kirjoittaja Summoner »

Ostin Tsukilta mustan peruukin, tuli todella nopeasti perille ja on vielä hienompi kuin mitä kuvasta näytti. Pelkkää plussaa siis hänestä minulla sanottavana. ^^
Hartsikantani Palaute
Shinryu-Soom Sphaler * Nanalii-Soom Afi * *Felidae-Iplehouse Luna Tamer *Sira-Soom Clozel *Miriam-DMD Priscilla

Avatar
Lunasa
Viestit: 258
Liittynyt: 16 Joulukuu 2005

Viesti Kirjoittaja Lunasa »

Olen ostanut Tsukilta mm. kehon ja osallistunut kimppoihin. Kaupat ja kimpat sujuneet hyvin. Ruusu Tsukille!

Vastaa Viestiin