Uninun ruusut ja risut

Hyvä ja huono palaute kaupankäynnistä.

Valvoja: Moderaattorit

Alueen säännöt
HUOM! Muistattehan, että osio on tarkoitettu vain foorumilla käytyjen kauppojen palautteita varten. Lisää tietoa löytyy sääntöjen kohdasta 9.7. Terveisin, YP
Vastaa Viestiin
Uninu

Uninun ruusut ja risut

Viesti Kirjoittaja Uninu »

Kuten otsikko sanoo~

Sham

Viesti Kirjoittaja Sham »

Uninu ystävällisesti auttoi minua Paypal-tilitöntä ja maksoi erään (n. 150 e) ostokseni omallaan. Yhteydenpito oli nopeaa ja selkeää ja maksun hän teki todella nopeasti kun olin laittanut rahat hänen tililleen.
Jäi sellainen yleiskuva, että asiointikumppanina Uninu on ystävällinen, nopea ja luotettava ^^

Letizia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Letizia »

Olen ostanut Uninulta peruukin sekä osallistunut yhteen hänen järkkäämäänsä kimppatilaukseen. Yhteydenpito sujui mallikkaasti, ja Uninu lähetti tavarat nopeasti.

Deen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Deen »

Osallistuin Uninun AnotherSpace-kimppaan ja hän hoiti hommat minun osaltani hyvin. :)

Kiitoksia!

Point

Viesti Kirjoittaja Point »

Olen ollut useassa Uninun järkkäämässä kimpassa ja kerran jopa huhuilin kimpan järjestäjää ja Uninuhan tarjoutui ystävällisesti! Uninu on Shiranamin kanssa toinen kimppataituri. Kaikki hoituu ajallaan ja mallikkaasti ja etten sanoisi ammattitaidolla! Kimppatavarat ovat tuleet tosi pikaisesti ja hyvin pakattuina.
Another Spacen kimpassa Uninu joutui tekemään puuttuvan hattuni takia ylimääräista työtä, josta vielä kerran häntä kiitän!
Elikäs, mahtava yhteistyökumppani! Nopea ja rivakka hommissaan (väsäsi 2 tilausperuukkia minulle yöaikaan :)

Kesakeru
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kesakeru »

Uninusta kauppakumppanina en keksi yhtään mitään huonoa! Siis ihan oikeesti! Ensinnäkin Uninu on niin älyttömän avulias kaikessa, nopea, jälki on hyvää, kaikki pakattuna hyvin ja kimppojen aatelija!

Mort

Viesti Kirjoittaja Mort »

^ Yhdyn suurinpiirtein tuohon XD En kyllä ole kuin silmät vasta ostanut ja kimppa on meneillään, mutta... *purr*
Uninu on aivan ihana XD! Nopeaa toimintaa ja hänon myös hyvin tavoitettavissa n__n <3
.Entinen Mortifera.
Tumblr | Palaute

Elina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elina »

Ostin Uninulta Dollzonen Zhuwein eli Korennon. Nuken lähettämisessä kesti noin viikko. Nuketin saapui todennäköisesti ihan samanlaisessa kunnossa, jossa se oli lähtenytkin alun perin, eli ei mitään ongelmia ^_^
Kiireinen nukketäti <3

Instagram -- Facebook

Peippo

Viesti Kirjoittaja Peippo »

Olen ollut osallisena muutamassa Uninun järjestämässä kimpassa ja sanonpa tässä että hän saa täydet propsit asiakasystävällisyydestä, palvelutaidosta ja infoamisesta.
Tavarat tulivat ajallaan, kaikista yllättävistä käänteistä infottiin. Yhdessä tilauksessa eräs tuote oli päässyt loppumaan ja sen uupumisesta käytiin keskustelua, ja Uninu hoiti asian mielestäni erittäin mallikkaasti. Kiitokset.
Palaute - Hartsikanta - Kaupankäynti

Yasuami | Haru | Zhedi | Amato | Hulda

Hupe

Viesti Kirjoittaja Hupe »

Silmät tulivat perille kauniissa rasiassa hyvin pakattuina ja vieläpä todella nopeasti! Pelkkää plussaa minulta! :)

Taikatuuli

Viesti Kirjoittaja Taikatuuli »

Olen osallistunut useasti Uninun järjestämiin kimppatilauksiin.
Tilaus hoitui aina suunnitelmien mukaan, ja Uninu piti jatkuvasti huolta eri vaiheiden sujuvuudesta.
Kommunikaatio on ollut aina hyvin interaktiivista, sekä kohteliasta ja erittäin ymmärtävää.
Tilaamani tavarat tulivat aina minulle perille luotettavasti, erinomaisesti pakattuina.

Suosittelen ehdottomasti kauppakumppaniksi. <3
Ja kiitos vielä ylimaallisesta jaksamisestasi tilausten järjestämisessä.

+++++
Metatron/Deus/Aslan/Athos/Aramis/Porthos/Korppi/Friitu/Ceinwen/Amos/Reginhard/Haimo/Oberon/Keijukuningas/Kukkaiskeiju/Ruusu/Puck/Kyne/DeerB/DeerG/Lyuben/Jänis/WhiteRabbit/Miro/Ai/Jirí/Jäger/rva Possunen/Neptune/Leinikki/Lulubelle/Lempi/Staro/Flemeth/Mithra/Lonker/Lääkärinna/Riddare/Cham/Canelé/Ikkapuu/Lulu/HugoHunk/Qi/PoePoe/

Kihaku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kihaku »

Olen ostanut uninulta useaan otteeseen erilaisia tavaroita, osallistunut hänen kimppaansa ja teetättänyt hänellä peruukin. Hän on myös ostanut minulta tavaraa ja otti minun dollzone kädet mukaan kun tilasi itselleen nuken. Kaikki on mennyt aivan loistavasti hänen kanssaan ja hän on nopea lähettäjä ja nopea maksaja ja hoitaa kaiken täysin mallikkaasti. Kommunikaatio on ollut loistavaa ja kaikki tavarat ovat olleet loistavassa kunnossa kun olen ne saanut

Eli todella hyvät palautteet Uninulle, ja voin sanoa, että varmasti tulen asioimaan hänen kanssaan uudestaan!

Roikku

Viesti Kirjoittaja Roikku »

Uninulle iso kimppu ruusuja! Tottavie.
Olen ollut mukana muutamassa Uninun järjestämässä kimpassa ja Pari kertaa tullut kaksinkin tilattua jotain. Todella luotettava kauppakumppani joka "auttaa ystävää hädässä". Kommunikointi pelaa loistavasti ja mitään miinuksia en osaa todellakaan antaa.
Kiitos vielä paljon siintä kuinkapaljon vaivaa olet nähnyt muutamien tilausten eteen. Varsinkin tuon Another Space-kimpan kanssa. :>
Uninu on reilu, auttavainen ja luotettava kauppakumppani, indeed.

HajaMiel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HajaMiel »

Kimppakyytiläisenä olen ollut.
Hyvin on sujunut, ja Uninu oli myös ymmärtäväinen, kun ilmoitin olevani muutaman päivän netin ulottumattomissa (aikavälillä ei tainnut päästä suuria tapahtumaan, mutta oli heti valmiina joustamaan vähän) kesken odotusajan (tai loppusäätöjen, en ikäväkseni muista aivan tarkalleen). Helppoa kanssakäymistä ja nopeaa vastailua. Plussaa siis myös täältä!

( Ja jos en väärin muista niin taisin olla Uninun kyytiläisenä ensimmäisellä tilaa-nukelle-asioita-ensikertaa -tilanteessani. Ei ollut nyypän hyljeksintää, joten kiitos myös siitä. (Ainakin on vahva fiilis, että se olit sinä, vaikka viestilaatikkooni ei ole siitä tilanteesta jäänyt mitään lojumaan. ^^'))
Kuva | DA | Palaute |

Yume

Viesti Kirjoittaja Yume »

Olin mukana Uninun järjestämässä kimpassa ja kaikki sujui oikein mainiosti. Todella mukava kimpanjärjestäjä, paljon ruusuja!
Iiris - AL Lusis (sl mod), Siiri - AL L-bi ♀, Tuikku - OD So Ui Vamp, Mai - AL Lusis (fp only), Saga(?) - AL Lusis (sl, fp only)

LJ | Hartsikanta | Flickr

oochiehead

Viesti Kirjoittaja oochiehead »

Ruusuja Uninulle! Ostin häneltä nukku Yder pään (joka on nyt John Smith). Kauppa sujui erittäin hyvin. Kiitokset myös hyvin sujuneesta kimpasta. :)
Kotona norkoilee epämääräinen kasa hartsia... mutta ei DIM Alekseita... :(

JohQ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JohQ »

Uninu tilasi puolestani nuken, kaikki sujui todella hyvin ja nukke pääsi turvallisesti kotiin :)
Kuva

Point

Viesti Kirjoittaja Point »

Unini hoiti puolestani nuken tilaamisen, kaikki hoitui mallikkaasti ja nukke saapui tänään ovelle. Kiitos! Suosittelen Uninua myös tällaisiin "kaupankäynteihin".

Illves
Viesti:

Re: Uninun ruusut ja risut

Viesti Kirjoittaja Illves »

Maailman kultaisin ja reiluin ihminen. <3
Tarjoutui lainaamaan minulle suunnattoman suuren summan rahaa omasta aloitteestaan himoitsemaani nukkeen.
Laina-aika oli hyvin pitkä, ja Uninu odotti maltillisesti maksujani.

Pelkkää superplussaa siis! <3 <3 <3

*3*
"Sticking teeth to be woman dress, and burns in arm and leg added function that do ability."

Taikatuuli

Re: Uninun ruusut ja risut

Viesti Kirjoittaja Taikatuuli »

Uninu vahtasi ja tilasi puolestani pikkuisen ihanaisen LE nuken.
Hän hoiti tilauksen loistavasti, oli erittäin aktiivinen kommunikoinnissa, ja suostui siihen että maksan summan erissä.

Ehdottomasti luotettava kauppakumppani, sekä erittäin sydämmellinen ja ystävällinen. Suosittelen lämpimästi~!
+++++
Metatron/Deus/Aslan/Athos/Aramis/Porthos/Korppi/Friitu/Ceinwen/Amos/Reginhard/Haimo/Oberon/Keijukuningas/Kukkaiskeiju/Ruusu/Puck/Kyne/DeerB/DeerG/Lyuben/Jänis/WhiteRabbit/Miro/Ai/Jirí/Jäger/rva Possunen/Neptune/Leinikki/Lulubelle/Lempi/Staro/Flemeth/Mithra/Lonker/Lääkärinna/Riddare/Cham/Canelé/Ikkapuu/Lulu/HugoHunk/Qi/PoePoe/

Vastaa Viestiin