Fuuin palauteketju~

Hyvä ja huono palaute kaupankäynnistä.

Valvoja: Moderaattorit

Alueen säännöt
HUOM! Muistattehan, että osio on tarkoitettu vain foorumilla käytyjen kauppojen palautteita varten. Lisää tietoa löytyy sääntöjen kohdasta 9.7. Terveisin, YP
Vastaa Viestiin
Avatar
Fuuinrei
Viestit: 44
Liittynyt: 12 Maaliskuu 2007

Fuuin palauteketju~

Viesti Kirjoittaja Fuuinrei »

Eli koska on tässä tullut osteltua tavaraa muilta, oltua kimpoissa mukana, ja järkättyäkin semmoista niin palautteet kaikenlaisesta asioinnista saa laitella tänne. =w=
★ Meme (鬼眼) ~ Hotaru (螢) ~ Sirius ~ Shirou (詞朗) ~ Misteli ★
Joskus: Nimetön Fairyland PF Shiwoo

Avatar
Worg pup
Viestit: 114
Liittynyt: 12 Marraskuu 2007
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Fuuin palauteketju~

Viesti Kirjoittaja Worg pup »

Osallistuin Fuuin pyörittämään Rainbow Tenin MSC-kimppaan ja olen oikein tyytyväinen o/ Fuuinrei oli nopia, täsmällinen ja piti porukkaa hyvin ajan tasalla koko kimpan ajan.
Iso kukkapuska sinne <3
Palaute
Tirta - LUTS Bliss

Avatar
Bneko
Viestit: 966
Liittynyt: 04 Joulukuu 2007
Paikkakunta: Pori

Re: Fuuin palauteketju~

Viesti Kirjoittaja Bneko »

Olin myös MSC kimpassa mukana. Kaikki sujui erinomaisesti, kiitokset siitä! Ruusuja siis täältä :3
Bluefairy Olive ~ Nyan & MinoruWorld Leila - Mai
~Palautteeni~ & ~Myyntiketjuni~

Avatar
Saber
Viestit: 69
Liittynyt: 15 Marraskuu 2007
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Fuuin palauteketju~

Viesti Kirjoittaja Saber »

Minäkin olin tosiaan mukana Fuuinrein Rainbow Ten-kimpassa, ja kaikki sujui loistavasti. Kiitoksia kovasti! <3

Avatar
Elina
Viestit: 2277
Liittynyt: 02 Elokuu 2005
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Fuuin palauteketju~

Viesti Kirjoittaja Elina »

Fuui osti miulta vähän vaatteita ilman mitään ongelmia, kiitoksia vaan siihen suuntaan ja otapa palkaksi tästä tosi hieno pupuhymiö: :pupu:
Kiireinen nukketäti <3

Instagram -- Facebook

Avatar
Andria
Viestit: 949
Liittynyt: 01 Elokuu 2007
Paikkakunta: Tampere

Re: Fuuin palauteketju~

Viesti Kirjoittaja Andria »

Osallistuin Fuuin järkkäämään kimppaan ja kaikesta muusta plussaa paitsi tavaroiden lähettämisestä. En tiedä mikä siellä jumitti, mutta kesti vähän turhan kauan pienen paketin saapuminen minun mielestäni. :(

Mutta pääasia on tietenkin se, että roippeet ovat nyt täällä, kiitos kimpasta. <3

Avatar
Immarre
Viestit: 1335
Liittynyt: 11 Helmikuu 2008

Re: Fuuin palauteketju~

Viesti Kirjoittaja Immarre »

Osallistuin Lutsin kimppaan ja tavarat saapuivat huolellisesti pakattuina. :D
Shellin muotiblogi: Vanilla, Silk & Lace
Etsy: Minspiration
Kotona: Starr, River, Lynn, Shell, Pyrope, Coye, Yvian, Illya, Lysimakhos, Flann, Violet, Juniper, Florestan, Finnian, Pluie, Ennui, Sin & Snow

Avatar
Marli
Viestit: 592
Liittynyt: 25 Joulukuu 2008
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Fuuin palauteketju~

Viesti Kirjoittaja Marli »

Juu, Lutsin kimpassa minäkin ^^
Peruukki saapui hyvin pakattuna, mutta tosiaan lähetys tökki (arvioiden mukaan tavaran piti olla tammikuun paikkeilla kotona, mutta loppua kohden alko tahti hiipuun).
Muuten meni hyvin, kiitos kimpasta <3

Avatar
Peippo
Viestit: 697
Liittynyt: 25 Maaliskuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fuuin palauteketju~

Viesti Kirjoittaja Peippo »

Osallistuin Fuuinrein Luts-kimppaan. Kimppa sujui muuten hyvin, mutta paketin saavuttua Suomeen alkoi suoranainen tiedotuspimento. Fuui ei kovinkaan aktiivisesti vastannut ketjussa ihmisille, tavaroiden lähettäminen venyi ilman että siitä tuli mitään erillistä ilmoitusta.
Tavarat tulivat kuitenkin hyvin pakattuina, ja sain kaikki haluamani tuotteet. Iso miinus vain vitkuttelusta, joka ei olisi ollut odottavalle niin ahdistavaa mikäli tieto olisi kulkenut paremmin kimppaajan ja kimpanjärjestäjän välillä.
Palaute - Hartsikanta - Kaupankäynti

Yasuami | Haru | Zhedi | Amato | Hulda

Avatar
weemano
Viestit: 507
Liittynyt: 31 Lokakuu 2008
Paikkakunta: Maaninka
Viesti:

Re: Fuuin palauteketju~

Viesti Kirjoittaja weemano »

Lutsin kimpan palautetta täältäkin:
Kuten todettu, suomeentulon jälkeen tiedotteleminen jäi vähälle ja toiminta hidastui.
Olin jo vähän huolissaan tavaroiden kotiin löytymisestä, mutta ne saapuivat lopulta huolellisesti pakattuna.

+vaivannäöstä kimpanteon suhteen
+huolellisesta pakkauksesta
-yhteydenpidosta kimppalaisiin

Positiiviselle jäädään silti, ja kiitän kovasti omalta osaltani. :)
Elämisen ihana turhuus 💜

Avatar
Suchi
Viestit: 1414
Liittynyt: 30 Marraskuu 2007
Paikkakunta: Espoo

Re: Fuuin palauteketju~

Viesti Kirjoittaja Suchi »

Olin kanssa Luts-kimpassa.

+ Mukava kimpanvetäjä.
+ Hyvin pakattu paketti.
+ Kaikki tilaamani tuotteet olivat mukana ja hyvässä kunnossa.

Itse en mainitse tuosta postitusajasta mitään, sillä mielestäni on täysin inhimillistä, että näinkin ison kimpan aikana voi sattua niin, että postitus vähän viivästyy (tässä tapauksessa kyse oli noin viikolla tai enemmällä, en ole nyt varma).
Itseäni viivästyminen ei siis haitannut, koska jollain tapaa ymmärrän sen olevan ailka haasteellista laskea postitukset kaikille paketeille, katsoa että kaikki maksut ovat tulleet, etsiä oikeat lähetysrasiat ja lähetellä kymmenille ihmisille heidän tilauksensa.
Uskoisin että tässä oli enemmän kyse siitä, ettei myöhästymisestä ilmoitettu. Jokatapauksessa, itse olen ihan tyytyväinen!

Vastaa Viestiin