rintin palauteketju

Hyvä ja huono palaute kaupankäynnistä.

Valvoja: Moderaattorit

Alueen säännöt
HUOM! Muistattehan, että osio on tarkoitettu vain foorumilla käytyjen kauppojen palautteita varten. Lisää tietoa löytyy sääntöjen kohdasta 9.7. Terveisin, YP
Avatar
rithrin
Viestit: 146
Liittynyt: 25 Syyskuu 2005
Paikkakunta: Salo
Viesti:

rintin palauteketju

Viesti Kirjoittaja rithrin »

Jos olet osallistunut kimppatilauksiin, ostanut minulta jotakin tai myynyt minulle jotakin, kirjoita palautetta! Kiitos jos etukäteen.

PS. Olen pahoillani, mutten millään muista ihan tarkkaan kenen kanssa olen asioinut, ilmoittele jos kaipaat palautetta enkä ole sitä antanut. Huono muisti ^__^;;;;;;

Avatar
Taikatuuli
Viestit: 550
Liittynyt: 12 Syyskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Taikatuuli »

Olen ostanut Rithriniltä käytetyn nuken, sekä vaatteita ja muita pikkutavaraa.
Rithrin oli erittäin ystävällinen varatessaan nuken minua varten, ja ottamalla sen mukaan matkalleen Helsinkiin, vaikken ollut vielä tehnyt varmasti ostopäätöstäni.
Sen lisäksi hän oli erittäin joustava ja reilu hinnoitellessaan nuken ja tavarat, jotka kaikki olivat hyvässä kunnossa.

Luotettava ja reilu myyjä, suosittelen.
+++
Metatron/Deus/Aslan/Athos/Aramis/Porthos/Korppi/Friitu/Ceinwen/Amos/Reginhard/Haimo/Oberon/Keijukuningas/Kukkaiskeiju/Ruusu/Puck/Kyne/DeerB/DeerG/Lyuben/Jänis/WhiteRabbit/Miro/Ai/Jirí/Jäger/rva Possunen/Neptune/Leinikki/Lulubelle/Lempi/Staro/Flemeth/Mithra/Lonker/Lääkärinna/Riddare/Cham/Canelé/Ikkapuu/Lulu/HugoHunk/Qi/PoePoe/

Avatar
Point
Viestit: 1607
Liittynyt: 08 Tammikuu 2007

Viesti Kirjoittaja Point »

Ostin Rithriniltä nuken kropan, joka saapui nopeasti kotiin. Lisäksi hän oli liittänyt mukaan kaikenlaista oheistavaraa mm. ihanat lenkkitossut. Rithrin on tosi reilu kauppakumppani, mikä tuli ilmi esim. nuken hintaneuvotteluissa <3 . Hän mm. pahoitteli nukkeen mahdollisesti jääneitä tahroja puhdistuksesta huolimatta. Tosin ainuttakaan tahraa ei löytynyt, vaikka suurennuslasilla olisi katsonut (:
Suosittelen lämpimästi kauppoja tämän ihanan ihmisen kanssa!

Avatar
Point
Viestit: 1607
Liittynyt: 08 Tammikuu 2007

Re:

Viesti Kirjoittaja Point »

Ostin Rithriniltä nuken, Model Doll Bonnien. Nukke saapui kotiin loistavasti pakattuna ja upeana ja huu, niin pitkänä :) Rithrin oli laittanut mukaan paljon ylimääräistä tavaraa, peruukkia ja silmiä ja kenkää ja aivan upean korsetin. Suuret kiitokset tällä mukavalle kauppakumppanille. Hyvän kaupan ja ystävänpäivän kunniaksi paljon ruusuja!

Avatar
Worg pup
Viestit: 114
Liittynyt: 12 Marraskuu 2007
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: rintin palauteketju

Viesti Kirjoittaja Worg pup »

Rithrin myi minulle SD-kokoisen peruukin. Sain vastauksen viestiini hurjan nopeasti ja peruukkikin saapui hyvissä ajoin. Lämpimästi suosittelen <3
Palaute
Tirta - LUTS Bliss

Avatar
Point
Viestit: 1607
Liittynyt: 08 Tammikuu 2007

Re: rintin palauteketju

Viesti Kirjoittaja Point »

Ostin Rithriniltä vaatetta ja hän lähettikin ostokset pikavautia sekä informoi viestillä postiinviennit ym. Hyvä, jämpti kauppias kuten aina aiemminkin asioidessamme keskenämme. Ruusuja!

Avatar
Rafael
Viestit: 754
Liittynyt: 30 Maaliskuu 2007

Re: rintin palauteketju

Viesti Kirjoittaja Rafael »

Rithrin myi minulle nuken kropan. Viestittely sujui hyvin ja muutenkin asiat hoituivat mallikkaasti. Tyytyväinen asiakas olen ma.

○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○ ○
palaute

Avatar
Point
Viestit: 1607
Liittynyt: 08 Tammikuu 2007

Re: rintin palauteketju

Viesti Kirjoittaja Point »

Hieroimme taas Rithrinin kanssa kauppoja ja ostin häneltä parit peruukit. Hinnat oli Rithrinmaiseen tapaan laskettu tosi alas. Suuret kiitokset mukavalle kauppiaalle!

Avatar
Nanna
Viestit: 209
Liittynyt: 02 Helmikuu 2008
Paikkakunta: Saarijärvi

Re: rintin palauteketju

Viesti Kirjoittaja Nanna »

Ostin peruukin. Maksun jälkeen en kuullut kauppiaasta mitään kahteen viikkoon, jonka jälkeen sain häneen yhteyden moden avustuksella ja sain myös ostamani peruukin kotiin asti. Loppu hyvin, kaikki hyvin.
Kiitokset kaupoista.

Vastaa Viestiin