Saorin palauteketju

Hyvä ja huono palaute kaupankäynnistä.

Valvoja: Moderaattorit

Alueen säännöt
HUOM! Muistattehan, että osio on tarkoitettu vain foorumilla käytyjen kauppojen palautteita varten. Lisää tietoa löytyy sääntöjen kohdasta 9.7. Terveisin, YP
Avatar
Saor
Viestit: 108
Liittynyt: 24 Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Saorin palauteketju

Viesti Kirjoittaja Saor »

Teenpä sitten minäkin tällaisen.

Avatar
JohQ
Viestit: 414
Liittynyt: 11 Helmikuu 2006
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JohQ »

Saorin järjestämät kimpat ovat toimineet hyvin :)

Lisäksi olen ostanut muutaman peruukin ja hyvin saatiin sovittua lähetykset sunmuut :)
Kuva

Avatar
Deen
Viestit: 572
Liittynyt: 02 Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Deen »

Ostin Saorilta kengät ja hän myi ne minulle hyvään hintaan. Paketin lähetys viivästyi hieman mutta siinäkin oli syynä inhimillinen virhe, jonka kuka tahansa voisi tehdä. :)
Ruusuja jokatapauksessa sillä kauppa sujui muuten hyvin!

Avatar
Mustikka
Viestit: 174
Liittynyt: 26 Heinäkuu 2006

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Olen ostanut Saorilta Dollfie Dream 2-kehon ja kauppa sujui muistaakseni oikein hyvin. Kroppa oli hyvässä kunnossa ja pyynnöstäni sain myös kroppaan liittyvän esitteen mukaan. Ruusuja minulta!

Avatar
Point
Viestit: 1607
Liittynyt: 08 Tammikuu 2007

Viesti Kirjoittaja Point »

Ruusuja minultakin. Hyvä kimppavelho! Muistelen, että olen harjoittanut kaupankäyntiäkin Saorin kanssa oikein onnistuneesti!

Avatar
rithrin
Viestit: 146
Liittynyt: 25 Syyskuu 2005
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rithrin »

Muistan ainakin myyneeni Saorille kenkäparin, ehkä myös jotakin muuta. Ainakaan en muista että olisi ollut mitään ongelmia kauppojen suhteen. Kiitos!

Avatar
Sham
Viestit: 469
Liittynyt: 15 Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sham »

Olen osallistunut Saorin järjestämään kimppaan, enkä muista että minkäänlaisia ongelmia olisi ollut. ^^ Olen myös myynyt Saorille kengät (edit - ja peruukin!), ja nekin kaupat sujuivat hyvin, maksu tuli nopeasti jne ^^
Viimeksi muokannut Sham, Ti 28 Elo 2007 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Xaya
Viestit: 2744
Liittynyt: 12 Lokakuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Xaya »

Olen asioinut Saorin kanssa useasti ostaen ja myyden sekä kimppojen merkeissä. ^-^ Informaatio pelaa ja maksut on ajallaan. Myös kimppojen järjestäjänä jämpti ja tiedottaa asioista hyvin. Suosittelen.

Avatar
HajaMiel
Viestit: 419
Liittynyt: 14 Elokuu 2006
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HajaMiel »

Kimppakyytiläinen ja ostaja olen ollut. Yhtäaikaa :).

Saorin kimppa sujui pääpiirteissään oikein sujuvasti. Satuin samaan aikaan ostamaan häneltä myös peruukin, ja Saor suostui lähettämään koko homman siististi yhtäaikaa, samassa paketissa.

Kaikki eivät istu tietokoneella joka päivä, mutta raha-asioita hoidettaessa voisi ehkä toivoa enemmän paikalla oloa. Kaikki ihmiset tietysti saattavat toisinaan unohtaa, ettei vastannutkaan yhteen niistä kahdestakymmenestä viestistä ja taisi sinulla olla loppujen lopuksi ihan hyvä syykin olla olematta HLssä 24/7 ^__^'.

Mutta kaikki haltsaantui kasaan ja siksi positiivisella mielellä minäkin Saorin kanssa asioinnista.
Kuva | DA | Palaute |

Avatar
Efoto
Viestit: 589
Liittynyt: 10 Maaliskuu 2007
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Efoto »

Olen ostanut Saorilta pari vaatekappaletta ja ollut hänen järjestämissä kimpoissa myös.

Homma meni loistavasti ja tavarat tulivat ajoissa kätösiini. :)
first thing at night: murder.
DA - LiveJournal
Hartsikanta

Avatar
Lunasa
Viestit: 258
Liittynyt: 16 Joulukuu 2005

Viesti Kirjoittaja Lunasa »

Olen osallistunut Saorin kimppoihin ja ostanut häneltä ainakin yhden peruukin. Kaupat ja kimpat sujuneet mainiosti, plussaa minulta!

Avatar
Indigo
Viestit: 112
Liittynyt: 21 Syyskuu 2006

Viesti Kirjoittaja Indigo »

Olin mukana Saorin järjestämässä kimpassa ja se sujui kaikin puolin hyvin.

Avatar
Shire
Viestit: 294
Liittynyt: 10 Maaliskuu 2007
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Shire »

Osallistuin Saorin kimppaan ja kaikki sujui hyvin, vaikkei kaikkia haluamiani tuotteita ollutkaan lopulta stockissa.
Yhteydenpito toimi loistavasti ja Saor toimitti tilaamani tavarat ripeästi ja hyvin pakattuina.
Suosittelen.
Keiko - Elfdoll Sooah
Lethe - Domuya Fin

Jos Shirellä olisi paaaljon rahaa:
Valmont: Soom Spinel / Tora: Iplehouse Baron / Soen: Glorydoll Karin/ Styxia: Luts Senior Delf Anette / Acheron: Luts KD Bory

Muutoksia sattuu ja tapahtuu.

Avatar
shamp
Viestit: 199
Liittynyt: 27 Lokakuu 2005
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shamp »

Ostin Saorilta tuossa viime viikolla nuken pään ja en voi kuin kiitellä! Kommunikaatio pelasi hyvin, paketti lähti nopsaan tulemaan tännepäin ja kaikki oli hyvin pakattu. Plussaa minulta!
Kuva Kuva

Avatar
Letizia
Viestit: 698
Liittynyt: 17 Elokuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Letizia »

Olen osallistunut muutamaan Saorin järjestämään kimppatilaukseen. Kaikki ovat hoituneet oikein selkeästi, ja Saor on ilmoitellut tilauksen edistymisestä. Hän on myöskin toimittanut tavaroita meille Helsingin asujaimille suoraan käteen, niin ei ole tarvinnut maksaa postimaksuja. Kiitokset.

Avatar
oochiehead
Viestit: 308
Liittynyt: 16 Maaliskuu 2007
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja oochiehead »

Tein kauppaa Saorin kanssa, ja se sujui erittäin mukavasti. :)
Kotona norkoilee epämääräinen kasa hartsia... mutta ei DIM Alekseita... :(

Avatar
Lunaticz
Viestit: 832
Liittynyt: 27 Toukokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Lunaticz »

Saorin kimpat ovat sujuneet mahtavasti. Meikäläinen voi ainakin lämpimästi suositella Saorin kanssa kaupankäyntiä.
~Korpikuusen kannon alla on mörrimöykyn kolo~
Hartsikanta | Palaute | Flickr | Tumblr

Avatar
Point
Viestit: 1607
Liittynyt: 08 Tammikuu 2007

Viesti Kirjoittaja Point »

Veit Lunaticz sanat suustani. Saor on mainio kimpan järjestäjä ja taas viimeisestä kimpasta ruusuja hälle!

Avatar
Mi-chan
Viestit: 99
Liittynyt: 01 Elokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mi-chan »

Olin mukana Saorin kimpassa, joka meni erittäin hyvin!
Eli suosittelen :)
Kotona: Alice [Soom Kyrie CW], Réchiar [CP Yder BW], Schuyler/Shion [Crobidoll Yeon-Ho B Type], Neris [Volks DD Neris], Beatrice [Volks DD Beatrice], Yoko [Volks DDdy Yoko], Miyuki [Volks DD Moe 2nd Ver.], Tsubaki [Volks DDdy Kanu Unchou], Sumire [Volks DDdy Ryomou Shimei]
---
Dante: "I can already tell, looks like this is going to be one hell of a party!"

Avatar
Maria
Viestit: 382
Liittynyt: 21 Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Maria »

Leeken kimppalaisia myös, kiitos järjestämisestä, kaikki sujui mallikkaasti! Ruusuja :bueno:
Jemima (Volks F-01) & Mai (Narae 40S)
Haaveissa: MiniFee Celine, Minisup Haru & Supia Hael

Vastaa Viestiin