Kirjoittaja Hunajasieni päivämäärä Ke Helmi 03, 2010 11:34 pm
Rakume tilasi minulta peruukin ja kaikki sujui todella hyvin. Maksu tuli sovitusti ja nopsaan, ohjeet oli ja valmiiksi katsottu väri ja mallikuva, todella ystävällinen ja ymmärtäväinen kauppakumppani. Suosittelen oikeen lämpimästi kaikille!
Nuket koskaan lopu ei, vaikka uskottelisi mitä... ♥ Minä olen... TYRMÄÄJÄSIENI! Päivitetty nukkelista löytyy nettisivuiltani! ^___^ Jos haluat palautteen niin jätä miulle palaute, jätän ketjun mukaan vastapalautteet halukkaille. (On niin paljon niin siksi näin.) Olen ainakin 1.10.10 asti tavoitettavissa hyvin satunnaisesti enkä ota uusia tilaustöitä vastaan. Älä yksää ellei ole pakko!
Kirjoittaja Fraenia päivämäärä Ti Helmi 09, 2010 12:20 pm
Ostin Rakumelta pukifee-mekon. Kaupat sujui nopeasti ja Rakume on miellyttävä kauppakumppani. Ostaisin varmasti häneltä uudestaan ja suosittelen muillekin!
Kirjoittaja Santtu-chan päivämäärä La Helmi 27, 2010 6:54 pm
Tein kauppaa rakumen kanssa simmu parista. Oli ilo tehdä kauppaa. Kommunikointi ja kauppa sujuivat hienosti. Simmut tulivat perille turvallisesti ja hyvin pakattuna kuplamuoviin. Nättejä ruusuja siis!
Itselleni risuja siitä kun törkeästi annan palautetta vasta melkein kuukauden jälkeen vaikka lupasin muuta. Hyi häpeän!
Kirjoittaja Kisa päivämäärä Ti Maalis 02, 2010 8:54 pm
Ostin Rakumelta SD-takin. Kommunikointi oli nopeaa ja ystävällistä. Sain myös tiedon kun paketti oli menossa postiin ja takki saapui erittäin hyvin pakattuna perille. Pelkkää plussaa ja iso kiitos hyvästä kaupankäynnistä, suosittelen!
Kirjoittaja Bneko päivämäärä Pe Maalis 19, 2010 9:13 pm
Ostin Rakumelta nuken.
+Vastaili nopeasti viesteihin +Postitti nopeasti +Hyvin pakattu +Paljon vaatetta nuken mukana +Lupasi postittaa vielä firmalta saapumattomat osat niiden saavuttua (jotka maksoin nuken kanssa)
EDIT: Osat saapuneet!
Paljon plussaa täältä! ^^
Viimeksi muokannut Bneko päivämäärä To Huhti 15, 2010 5:46 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Kirjoittaja Andria päivämäärä Pe Maalis 19, 2010 11:10 pm
Osallistuin Rakumen järkkäämään kimppaan + ostin häneltä samassa hötäkässä housut ja kaikki sujui oikein hyvin! Ei täältä minkäänlaisia moitteita, ruusupuskaa pukkaa vain, kiitokset.
Kirjoittaja Kisa päivämäärä La Maalis 27, 2010 10:24 pm
Olin mukana Rakumen järjestämässä kimpassa. Kaikki sujui täysin moitteettomasti ja järjestelyt pelasivat hyvin. Suosittelen lämpimästi ja kiitokset kimpasta
Kirjoittaja Tatzuki päivämäärä La Huhti 17, 2010 9:55 am
Ostin Rakumelta pään ja kaikki sujui oikein hyvin.
+Suostui varaamaan sitä minulle +Kommunikointi sujui +Hyvin pakattu +Postitus hieman viivästyi mutta siihen oli hyvä syy ja Rakume lähetti extralahjan pään lisäksi.
Rakume on luotettava ja mukava kauppakumppani. Kiitoksia vielä kaupoista!